Pov Νικόλ
Φιλά τοσο ωραία 🤤🤤 δεν το πυστευω πέρα από ότι με φίλησε μου είπε ότι με αγαπα ...🥺🥺🥺🥺
Η λογική μου:πας καλά το έκανε για σου ρίξει στάχτη στα μάτια
Η φωνουλα μέσα μου:πας καλά αγάπη μου το παιδί είναι φουλ ερωτευμένος μαζί της....
Η λογική μου:ναι ναι τι να σου τόσο ερωτευμένος που αν δεν εμπενε εκείνη την ώρα η Νικόλ μέσα στο δωμάτιο θα το είχαν κάνει συγουρα ...
Η φωνουλα μέσα μου:τώρα εδώ έχεις ένα δίκιο δεν λέω ...
Η λογική μου:ιδες στα λόγια μου ερχεσαι....
Η φωνουλα μέσα μου:ναι αλλά γιατί όταν την ιδε έτρεξε από πίσω της και της έλεγε συνέχεια ότι δεν είναι αυτό που νομίζεις....και όταν πήγε να φύγει την τραβιξε από το χέρι την έφερε κοντά του και την φιλήσε?
Η λογική μου: ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΣ ΡΙΞΕΙ ΣΤΆΧΤΗ ΣΤΑ ΜΆΤΙΑ!!!!!
Η φωνουλα μέσα μου:ναι καλά είμαι συγουρι ότι είναι φουλ ερωτευμένος μαζί της...
Η λογική μου:καλά δεν ασχολούμαι άλλο 🙄🙄🙄
Τέλος pov Νικόλ
Τότε μετά αφού σταμάτησε να την φιλα τον εσπροξε κλαίγοντας και του είπε ...
Ν: έχεις το θράσος να με φιλάς ενώ πριν από κάτι λεπτά πηγές να το κάνεις μαζί της ?😖😖😖😖
Τ:οκ οκ πασω αλλά εσένα τι σε νοιάζει αφού δεν με αγαπάς ούτε τα έχουμε....
Ν:🥺 γιατί σε αγαπώ ρε γαμωτο 🥺
Του είπε και έφυγε τρέχοντας από το σπίτι....
Α:πάω ψάξω να την βρω....
Α: γιατί όταν τα είχαμε στην Ελλάδα...
Τ:πόσω καιρό τα είχατε?
Α:4 χρόνια....
Τ:οκ
Α: και την χώρισα για δικούς μου ηλιθειους λόγους ...βγήκε εστί καλή ώρα έξω και την χτυπήσε αυτοκίνητο...όμως τότε ήταν ερωτευμένη μαζί μου....
....
Χ: αληθεια λέει..
Τ: πάω να την βρω ...
Μ: άστο καλύτερα... θα πάει ο Αλέξης....
Τ: όχι θα πάω εγώ είπα....
Α: καλύτερα αν θες να πας να έρθω και εγώ μαζί....
Τ:οκ
Αφού έφυγε ο Αλέξης από το σπίτι μαζί με τον Martinus ....η Χριστιάνα έμεινε μόνη της με τον marcus....
Και κάπου εδώ σας το κόβω ....
Ώρα για ερωτήσεις..
1) τι λέτε να έγινε με τον marcus και την Χριστίανα όσο έλειπαν τα παιδιά από το σπίτι?
2) λέτε να την βρουν την Νικόλ ?
3) θα θέλατε να τα φτιάξει ο marcus με την Χριστίανα?
4) και ο Martinus να τα φτιάξη στα αλήθεια με την Λίζα....το διάστημα που η Νικόλ θα λυπει?
5) και η Νικόλ να τα ξανά φτιάξει ο Αλέξης με την Νικόλ στα αλήθεια?
Πείτε Μου στα σχολεία 😘😘
Σύντομα νέο part 😘✌🏻🥰