Bu bölüm Sadece bilgilendirme amaçlıdır. Yani pek işinize yaramaz. Sonraki bölüme geçin. Sonraki bölümde yoksa yeni bölüm gelmesini bekleyin.
Her şeyden önce şunu belirtmek isterimki bu kitap bir devam kitabı yada 2. Sezon değildir.
Bu kitabımız yeryüzünde geçen 3 Aşk kuşunun hikayesidir. Ve aşık oldukları yer ise Okuldur. Hadi bu okuldaki kişileri tanıyalım.
Toriel: Yaş 32. Kendisi çok iyi bir öğretmendir. Matematik fizik ve kimya haricindeki tüm dersleri o vermektedir. Çok fazla ders öğretmesine rağmen çok iyi kalpli asla sinirlenmeyen çok iyi bir öğretmendir. Ve okul müdürü ile evlidir.
Asgore: Yaş 34. Kendisi hakkında söylenecek pek fazla bişey yok. Şunu bilseniz yeter okulun müdürüdür. Bide Toriel ile evlidir ve 1 çocukları vardır.
Asriel: Yaş 16. Kendisi Toriel ve Asgore'un tek çocuklarıdır. Kendisi yaşına göre hala sevimliliğine taşıyan biridir.
Sans: Yaş 16. Kendisi tipik bir öğrencidir. Ama tembel ve sessiz olan öğrenci tipindedir. BEnce hakkında fazla bişey yazmayalım sessiz çocukların ne yapacağı asla belli olmaz.
Papyrus: Yaş 16. Kendisi Sans ile ikizlerdir. Çok neşeli ve mutludur. Çok kolay bir şekilde kandırılabilir.
Gaster: Yaş 35. Kendisi Sans ve Papyrus'un babasıdır. Fizik matematik kimya gibi dersleri o verir.
Undyne: Yaş 16. Kendisi çok güçlüdür. Hatta sınıftaki bazı erkeklerden bile. Ama çok derinde çok çok çok fazla derinde yumuşak bir kalbi vardır.
Alphys: Yaş 16. Kendisi sınıfın İnek öğrencisi diye bilinir. Çok utangaç ve kendini ifade edemeyen bir kişiliğe sahiptir.
Mettaton: Yaş 16. Kendisi ünlü bir fenomen olma yönünde ilerlemektedir. Çok artist ve alaycı bir tavrı varıdır.
Frisk: Yaş 16. Kendisi çok tatlı ve nazik biridir. Ve bir o kadar da utangaç olduğu da oluyor. Kendisi normal bir okulda okumak yerine canavarlar okulunda okumayı tercih etti.
Chara: Yaş 16. Kendisi çok agresif ve sinirli bir yapıya sahiptir. Undyne Dövüşebilecek bir güce sahiptir. Ve Frisk'in ikiz kardeşidir.
Yarın mutlaka yeni bir bölüm gelecek merak etmeyin. Umarım bu hikayeyide beğenirsiniz. Ve bu hikaye diğer hikaye gibi ters köşe yapmaz merak etmeyin tamam mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Undertale Okul'u
FanfictionUndertale karakterleri ve okul mu? Bide ek olarak shipler mi? Daha ne isteyebilirizki?