***
Seungwan, Yoongi'nin geleceğini duyduktan sonra telefonunu arka cebine koydu. ellerinin heycandan nemliiendiğini ve karnının beklentiyle kasıldığını hissetti. Hayatı boyunca hiçbir zaman bir yardım hattı çalışanı görmek için bu kadar gergin hissetmemişti, ama o sadece normal bir çalışan değildi. en çok arzu edilen sorularını cevaplayan Yoongi idi, bu da onu gecenin bir yarısı yıldırım gibi vurdu.
Gömleklerin çeşitliliğine bakmaya devam etti, ancak pazartesi günü öğleden sonra saat on iki olduğu için biraz doluydu.
Aniden köşeden gelen bir çocuğun ona yaklaştığını gördü. Uzun saçlı, haki ile eşleştirilmiş kırmızı bir gömlek giyiyordu, bu Yoongi olabilir mi? onun önünde dururken, 'Namjoon' yazan isim etiketine daha iyi bir bakış attı.
"Namjoon"
"Seungwan. Vay canına, küçük bir kız olduğunu söylediğimde gerçekten şaka yapmıyormuşum."
Güldü "Ve bende büyük bir çocuk olduğunu söylediğimde şaka yapmadığımı anladım. "gülümsedi ve saçlarını kulaklarının arkasına itti. "Yoongi nerede ?"
Omuzlarını silkti. "yakında gelmeli. ben buraya gelmeden önce kendini sakinleştirmeye çalışıyordu. Bu çocuğu beş yaşından beri tanıyorum ve onu hayatımda hiç bu kadar gergin görmemiştim, annesiyle bile. onu gerçekten çok etkiliyorsun."
Seungwan yanaklarındaki artan ısıyı hissetti. Yardım hattını arayarak Yoongi'yi nasıl böyle hissettirebilir? Ayrıca onu daha endişeli hissettirdi. gerginken yaptığı gibi kekelemediğini umuyordu.
"Annesiyle derken ne demek istiyordun?" Seungwan merakla bir şekilde sordu. Namjoon kaşlarını kaldırıyor ve söylememesi gereken bir şey söylediğini hatırladı. "Ne?" cebindeki telsize uzandı ve sessiz şeyi kulağına koydu. "Oh hayır, Seungwan. Onlar. Makyaj bölümünde hamile kalmam için beni aramış olmalı, gitmem gerek. seni görmek güzeldi, Seungwan!" Namjoon gülümsedi ve mağazanın önüne doğru koştu.
Seungwan iç çekti.
"Sana çok garip biri olduğunu söylemiştim."
Yaklaşık altı metrelik mesafedeki adamı görmek için yavaşça arkasına döndü. Beyaz ten rengi ve öldürebilecek bir gülümsemesi vardı. Aslında çok çekiciydi! başından beri, görünüşü hakkında şaka yaptığını düşünmüştü, ama başından beri haklıydı. Muhteşemdi.
"Yoongi. sonunda seni görmek güzel." Seungwan gülümsedi. "Buraya gelmenin biraz zaman aldığını duydum. belki de sakinleşmek için videolar izliyordun?"
Gülüyor ve başını sallıyor. "Hayır, hayır! Böyle bir şey yok. Bunu Namjoon mu söyledi?" Seungwan başını salladı. "Sadece hazırlanıyordum."
Onun gözlerinin onun gözlerinden nasıl uzaklaştığına gülümsedi. onun dışında her yere bakmaya çalıştı, gergin olduğunu söylediğinde şaka yapmıyordu. dehşet içindeydi.
"İyi misin? Benden korkuyor gibisin." Seungwan ona doğru bir adım attı ve yanaklarına düşen hafif kırmızı gölgeyi kaçırmadı.
Yoongi yavaş yavaş gözlerinin önüne düşen siyah saçları ile başını salladı. "Ben mi? hayır. sakin, sakin ve toplandım."
Gülüyor. "O zaman benimle göz teması Kur." Gözleri sonunda onunkiyle tanıştı ve büyülendi. Gözleri daha önce hiç görmediği yıldızlardı ve o manzarayı severdi. "Biliyor musun, belki de başından beri yanlış yaptın."
Yoongi'nin kafası karışmış görünüyordu. "Yanlış olan neydi?"
"Belki de aşık olan Ben değildim" diye açıkladı. "Belki de bana aşık olan sendin."
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
√ Helpline || Wendy X Suga
Fanfiction| Min Yoongi X Son Seungwan | "Merhaba ben Min Yoongi. Size nasıl yardımcı olabilirim?"