- 12 - 📞

66 9 5
                                    


***

Seungwan bir kez daha kendine baktı, düz saçlarını hoş görünene kadar düzeltti. Avuç içi terliyordu. Bunu yapmak istiyor muydu? Yoongi, kapının hemen dışındaydı. öğretmenlerinin ortaokulda söylediği gibi başarı için giyinmişti.

Seungwan elbisesini düzeltti ve Yoongi'nin telefonunu parmağının etrafında döndürdüğünü görmek için dışarı çıktı. "Nasıl görünüyorum?" onu düşüncelerinden ayırdı ve şaşkınlıkla baktı.

Yoongi, Seungwan'ı baştan aşağı doğru süzdü. Seungwan onun bakışları altında gergin hissetti, o kadar gergin ki bunun onun için çok fazla olduğunu düşündü.

"Seungwan." hareketlerini durdurdu. "Çok güzel görünüyorsun, vay canına. giyinmeyi sevmiyorsun, ama lanet olsun, kesinlikle göze çarpıyorsun."

Gülümsedi. "O kadar da iyi görünmüyorum."

Ayağa kalktı ve ona doğru yürüdü. Yoongi çok uzun olmasada Seungwana göre uzun olan figürünün yanında dururken Seungwan kendini oldukça küçük hissetti. Yoongi, Seungwanın yanına geldiğinde ikisininde kalbi olağanın dışında bir güçle atıyordu.

Yoongi en sonunda dudaklarını Seungwanın yumuşak dudakları üzerine koydu ve nazikçe onu öptü. Elleri beline sarıldı ve Seungwan'ı kendine daha da yaklaştırdı.

Uzaklaştı ve Seungwan nefessiz kaldığı için nefeslerini dışarı bıraktı. Yoongi onun gülümsediğini, yanaklarının hafif bir pembe tonunu görebiliyordu.

Seungwan eli ile yanaklarını serinletti, bu küçük jest onu daha güvende hissettirdi. "Sadece iyiden daha iyi görünüyorsun, Son Seungwan."

"Teşekkür ederim, Min Yoongi. sen de kötü görünmüyorsun."

Yoongi saatine baktı ve arabasının anahtarlarını cebinden çıkarıp arabaya giderken Seungwan onu yakından takip etti.

"Şimdi," dedi Yoongi, Seungwan'ın arkasındaki araba kapısını açarken, "Annemle buluşalım mı?"

Seungwan kıkırdadı. "Hala reddetme şansım var mı yani? Belki yalnız geçirebiliriz hmm?

"H-hayır! bu- oh boşver!"

***

√ Helpline || Wendy X Suga Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin