- 14 - 📞

56 8 0
                                    

***

" Alo? "

" Pislik herif! "

" Seungwan? "

" Başka kim olacağını düşünüyorsun gerçekten? "

" Kimin aradığına bakmadım, üzgünüm."

" Evet üzgün olmalısın."

" Seungwan, bak ola-"

" Duymak istemiyorum Yoongi. Beni incittin. bunu anlamıyor musun? Neden olduğun onca acının farkında mısın? "

" Onun orada olacağını bilmiyordum! Tamam mı?"

" Bak, ben bi-"

" Hayır, bu sefer beni dinle Seungwan. Anem her zaman eski kız arkadaşımı herkesden daha çok sevdi ve o da bu yüzden oradaydı. İkinizin karşı karşıya getirmeye hiç niyetim yoktu. O benim geçmişim ama sen benim geleceğimsin. birlikte olmak istediğim kişi sensin, o değil."

"..."

"..."

" O zaman neden onun seni öpmesine izin verdin?"

"..."

" Gitmem lazım."

" Annem kanser."

" N-Ne?"

" Bir gün çalışırken öğrendim. O gün çok hızlı davrandım ve hiçbir şey günümü daha kötü hale getiremezdi. Saçma soruların bile beni neşelendiremezdi. Ona bakmak için izin aldım ve tek söylediği eski kız arkadaşımdı. Düşündüm ki eğer -"

" Bu yüzden seni öpmesine izin verdin. Anneni memnun etmek için hmm..."

" Evet, ama hemen uzaklaştım Seungwan. Seni incitmek gibi bir niyetim olmadığını bilmelisin. Hepsi benim hatamdı ve ayrılmak istersen, anlarım bu senin kararın, kararını destekliyorum çünkü seni seviyorum, Son Seungwan."

" Hayır, hayır, hayır! bunu yapma!"

" Ağlıyor musun?"

" Bunu söyleyemezsin, şuan da olmaz,"

" Ama gerçek bu.

" Sadece düşünmem gerek."

" Peki. Özür dilerim."

"..."

"..."

" Güle güle Yoongi."

"Seungwan Bekl-"

çağrı sona erdi

***

√ Helpline || Wendy X Suga Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin