Alarımın sesiyle uyandım . uykulu gözlerle etrafımı süzdükten sonra yatağımdan kalkıp banyoya ilerledim . aynada kendime bakıp elimi yüzümü yukadıktan sonra aşagıya indim annen evde yoktu dolaba doğru gittim üstünde not vardı "kızım benim bi işim var erken çıkmam lazımdı" . nereye giderki bu hem ne işi bu ya neyse eve gelince öğrenirim . dolabın kapağımı kapatım salona doğru ilerledim koltuğa yayılarak oturup tv bakınıyordum . sıkılmıştım yerimden kalkarak odama çıktım telefonu alarak endere mesaj attım .
"Nerdesin"
Aradan pek sürmeden cevap vermiştı
"Evdeyim ? Biseymi oldu"
"Hayir canım sıkıldı napıyorsun diye merak ettim "
"Sen beni merak edermiydin ya"
"Hemen ukalalaş"
"Tamam tamam yanına gelirdim ama kuzenlerime bakmam lazım sen gel ?"
"Tamam geliyorum "
Odama çıkıp üstüme biseyler giydikten sonra aşağıya inip evden çıktım . Enderlerin kapısını çaldım ayak sesleri birden fazlaydı kapı açıldığında gülmemek için zor dutuyordum. Ender bana bakıp .
"Girsene içeri "
"Tamam tamam giriyorum "
"Deniz sakın gülme kötü olur"
"Allah allah naparsın"
"Çocuklar deniz ablanızla oynayın biraz "
Çocukların üstüme koşmasıyla dengemi kaybedip düştüm kafamı kaldırıp baktığımda enderin bana sırıtmasını gördüm . ben niye geldimki buraya ya .Ender gülerek koltuğa geçti tv baknıyodu anlaşıldı yardım etmiycek bana . çocuklara bakıp gülmüstüm ender koltuktan bana bakıp sırıtıyordu yerinden kalkip çocukları üzerimden aldı elini uzati gülüp elini tutum kaldırdığında gözlerime bakıyordu . öksürük sesiyle ikimizde ayrıldık enderin annesi gelmişti . bana bakarak
"Hoşgeldin kızım"
Yüzüm kızarmisti utanarak .
"Hoşbulduk ablacım nasılsın"
"İyim kizim neyse siz oturun benim isim var mutfakta ama oturun bak ayakta dikilmeyin"diyip gülerek mutfaga gitmisti.
Benim yüzüm kızarmaya devam ediyordu ender bana bakarak kahkaha attı .
Bunun derdi ne ya aptal çocuk . istemsizce gülerek koltuğa oturdum ender bana bakarak .
"Yarın partiye gidiyoruz"
"Gidiyoruz derken ne zamandan beri benim adıma karar almaya başladın sen "
"Hadi ama beni yanlız bırakma parti damlı olmal zorunda "
"Saçmalama "
"Deniz gidiyoruz dedim o kadar ya yarin saat 8'de hazir olursun yada ben seni zorla götürüm"
Uzun bi süre birbirimize baktıktan sonra dudaklarımı aralayarak.
"Ender bu son ama bu son bak ."
"Tamam güzelik"
Ukala ya . yerimden kalkarak endere bakıp.
"Ben gidiyorum"
"Nereye ya"
"Ceheneme?gelicenmi"
"Seve seve"
"Ukala ya nereye olcak eve gidiyorum"
"Tamam güzelik yarin alırım seni"
Sesimi çikarmadan kafamı salayıp kapıya doğru ilerledim. Merve teyze gelip beni geçirmeye gelmişti eve geldiğimde ise. Annem hayla gelmemişti merak edip aradiğım.
"Olo anne"
"Efendim kızım"
"Nerdesin merak ettim"
"İşim vardı dedim ya"
"Senin neyin var anne"
"Bişeyim yok eve gelince konuşuruz "
"Tamam anne"
Telefonu kapatıktan sonra . koltuğa geçtim oturup film koydum. Saatin geç olmasıyla televizyonu kapatıp odama doğru ilerledim yatağımı açıp girdikten sonra fazla durmadan uyudum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OTOBÜS DURAĞI
Romanceherkes gibi mutlu bir hayatim vardı taki babamı başka bir kadınla aynı yatakta görene kadar artık ondan nefret ediyordum.onu terk ettiğim zaman ne kadar aşağlık olduğunu anladım "HAYAT BİR İNTİKAMDAN İBARETMİ"? sonunda çıkmıştı karşıma hayatimi değ...