Merhaba arkadaşlar bölümleri biraz kısa yazıyorum bu benim ilk kitabım elimden geldiğince uzun yazmaya çalışıcam.
Öglene doğru telefonuma gelen mesaj sesiye uyanmıştım gözlerimi hafif açıp uykulu halimle elime telefonu almıştım.Mesaj enderdendi "bu çocuğun derdi ne bu saate mesaj attıyo" diye içimden geçirirken bi yandanda elimdeki telefonun şifresini açıp mesajı okuduğumda.
"30dk içide hazır ol"
bu çocugun derdi neydi .
"ender ne saçmalıyorsun nereye gidicez"
"deniz lütfen" bu sefer itiraz etmeden yatağımdan kalkıp banyoya ilerledim elimi yüzümü yıkayıp odama geri döndüm. Dolabımı karıştırıp bol t shirt'ümü ve kısa şortumu giymiştim sarı saçlarımı düzleştirip . mavi renkli gözüme eyeliner çekip . aynadan kendime bakmıştım "sanırım mükemelik bu olsa gerek" kendi kendime gülmüştüm yatağıma oturup endere mesaj attım.
"hazırım"
"tamam kapıdayım çık"
bu çocuk nasıl bişey ya evin kapısını açıp çıktığımda ender karşımda bana bakıyordu mükemel olmusun diyip gülmüştü . ona eşlik etmiştim sanırım fazla abartılacak kadar ukala deildi. merdivenlerden aşağıya inerken cebinden sigarasını ve çakmağını çıkardı . dışarı çıktığımızdaysa sigarasını yakmıştı .elimi azındaki sigarayı almak için uzatığımda kendini çekmişti sigaranın külü elime gelmişti.
"elimi yaktın hayvan "diyip elime bakmıştım kızarmıştı biraz elim .Ender elimi tutup bakmıştı elimi tutarken gözlerine bakıyodum elimi birden çektim.
"yok bişey nereye gidiyoruz"
"deniz neden bu kadar çok konuşuyosun merak etme seni kaçırmıycam hem kaçırsamda bu çenenle baş edemem güzelim"diyip gülmüştü
"çok komik demi hem benim çenem yok ender bey ya nereye gidiyoruz"
"çokmu merak ediyosun"
"evet"
"geçen gittiğimiz yer"
"sahilmi?"
"evet güzelim"
"bana güzelim demeyi kesermisin"
"tamam güzelim"
Deli edicek beni bu ."Sahile neden gidiyoruz ne işimiz var of ender bi sorumuda cevaplasana anca bak ve gül ya haklıyım ukalasın hemde sinir bozucusun bendekide aptalık seninle arkadaş olacağımı sandım " diye içimden geçirirken enderin sesiyle irkildim.
"deniz"
"ne var"
"geldik"
"görüyorum neyi ima ediyosun bende bi sorunmu var aptal"
"evet gerçekten çene problemin var"
"ender daha önce ne kadar ukala ve sinir bozucu olduğunu söylemişmiydim "
"evet güzellik hatta defalarca söyledin bıkmıyomusun söylemekten"
"sen bana güzellik demekten bıkmıyomusun"
"hayır bıkmıyorum seviyorum seni sinir etmeyi bana kızınca o kaşlarını çatmanı"
"resmen yavşadın ağırdan gel canım "
"ne alaka ya güzellik hadi oturralım"
deli ediyo beni bu neden geldik ne yapıyo amacı ne anlamadım kaçırmaz yada kaçırır bu aptaldan herşey beklenir. sinir çocuk ya diye düşünürken arkadan bir kız sesi "ender" diye bağırdıgında ikimizde aynı anda dönmüştük.Gelen kız hızlı adımlarla biz doğru yürüyordu ve gelip endere sarılmıştı ender kızı itip.
"ne işin var burda"
"seni gördüm selam vermek istedim ender hadi ama eskileri unutamazsın"
"ne saçmalıyosun kızım"
Sanırım kız enderin eski sevgilisiydi. kız beni işaret ederek
"yeni sevgilinmi " demişti endere kaşlarımı çatarak baktığımdaysa ender elimi tutmuştu
"evet yeni sevgilim" ben şaşkınlıkla enderi izlerken kız elini uzatmıştı .Karşılık vermemiştim elini çekerken yüzü düşmüştü endere bakarak.
"biz gidiyoruz sonra görşmek dileğiyle" diyip yanımızdan hızlı adımlarla uzaklaştığında ender bana bakıp.
"özür dilerim deniz zorundaydım"
"ne zorunluğun vardı "
"kapatsak bu konuyu"
"hayır ender bey kızın yanında sevgilim diyip elimi tutyosun ve hiç bir şey olmamış gibi konuyu kapatmamızı istiyorsun".
"deniz lütfen herşeyi zamanı gelince anlatıcam lütfen..."
çaresiz bir şekilde "tamam"diyip yanından kalkacaken kolumu tutup kalkmama izin vermedi.
"deniz nereye"
"bügünlük bu kadar sevgili rolü yeter gidiyorum ben"
"deniz kapatmıştık o konuyu "
"tamam ender ben gidiyorum"
"bende geliyim"
ağlamaklı bir ses tonuyla "HAYIR !!.."
babamdan sonra hiç bir erkek elimi tutmamıştı.O aptalın bu yaptığı bencilikti sahilde tek başıma bi süre gezdikten sonra eve doğru yürüyodum hızlı adımlarla eve geldiğimde cebimdeki anahtarı çıkarıp kapıyı açıp odama dogru ilerleyip yatağımın üzerine uzanmıştım .O aptalın yaptığı benciliği düşünmeden edemiyordum belki fazla abartım belkide haklıydım düşünceleriyle içim içimi yerken telefonuma gelen mesajla kendime geldim mesaj enderdendi,
"iyimisin güzellik"
"ender mesaj atma uyuyorum"
"anlaşıldı iyi deilsin peki sen uyuyosan mesaj atan kim"
"sanane atıyo işte birileri gerçekten uyumaya iytiyacım var"
"tamam güzellik bişey olursa bi telefon uzaklığundanım" bu çocuğu anlamıyorum bi o kadar iyi bi o kadar ukala olmayı nasıl beceriyor diye düşünürken uyuya kalmışım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OTOBÜS DURAĞI
Romanceherkes gibi mutlu bir hayatim vardı taki babamı başka bir kadınla aynı yatakta görene kadar artık ondan nefret ediyordum.onu terk ettiğim zaman ne kadar aşağlık olduğunu anladım "HAYAT BİR İNTİKAMDAN İBARETMİ"? sonunda çıkmıştı karşıma hayatimi değ...