TELEFONUM KIRILDIĞINDAN DOLAYI BÖLÜM YAZAMADİM ELLİDMEN GELDİĞİNCE HİZLİ YAZMAYA CALİSİCAM :)
Sabahın köründe açılan gözlerime lanet ederek yatağımdan kalkıp banyoya gittim. Sıcak bir duş aldıktan sonra saçımı kurutarak odama gidip dolabımdan kıyafetlerimi çıkardım zorlu bir okul günü beni bekliyor istemeden de olsa giydiğim okul formamı düzeltip aynadan görünüşüme baktım makyaj yapmamıştım doğalığı seviyordum bu yüzden pek makyaj yapmıyordum . Aynadaki görüntümden ayrılıp evden çıktım kapımın önünde duran arabama binip okulun yolunu tutum. Araba fazla sesizdi müzik açarak haraketlendirdim açtığım müziğin bitmesiyle gelmiştim okula arabayı otoparka park edip indim arabadan okula doğru dik ve meraklı bakışların arasında ilerlerken yeni insanların geldiğini fark ettim bu kadar öğrenci nereye sığıyo. Bakışlardan sıyrılıp okula girdim sınıfıma çıkıp sırama geçtiğim gibi sanki birini öldürmüşümde suçluymuşum gibi bakan yeni insanlar eskilerin pek umrunda değildi yuksek ve ciddi bir ses tonuyla "dönün önünüze" dedikten sonra cebimden telefonu çikardim enderin aramasini özlemistim basimi sıraya koyup uyumayı düşündüğümde yanima birinin oturduğunu fark edince sıraya koyduğum basimi kaldirip baktim enderdi gelmişti gülümsememek için zor dururken hic tanimadigim bi kiz enderin yanina gelip.
"Kantine inelimi askim" demişti askimi demişti. Gözlerimde tutamadigim yaslarin akmasina izin verdim siniftan hizla okulun bodrumuna indim sırtımı duvara yaslayıp oturdum aglamam kesilmemişti omuzumda bir el hisetim yanimda oturmuştu kafamı kaldırıp baktığımda enderdi lanet olasi ender."Ne isin var burada"
"Seni takip ettim diyelim"
"Git ender"
"Neden"
"Sevgilini bekletme"
"Sende kendininkini "
"Benimkimi"
"Cemal deniz bana ciktiginizi soylemedin lanet bi kiz için canimi bos yere taktim"
"Ne cikmasi sen ne sacmaliyosun"
"Cikmiyomusunuz siz o çocukla ."
"Hayir tabi"
"Sizin eve neden geliyor acikla"
"Anilin abisi. Evet bende yeni öğrendim o çocuk anilin abisi"
Sinirle yerimden kalkarken ender beni tutup kendine çekmişti nefesini yüzümde hissediyordum. Bu an hic bozulmazsa hep böyle kalsa demem uzun sürmeden o kizin sesiyle ayrıldık. Bi aciklama beklerken kiz ender onun yanina gidip yalanlar atti seviyomuydu kizi seviyosa neden bana öyle davraniyo. Hizla yanlarindan gecip sınıfa çıktım sırama geçip başımı masanin üzerine koydum uyumak iyi gelirdi belki daha uyuyamadan yaninda farklı bi ses "boşmu burası" dediğinde masadan basımı kaldırıp baktım sınıfa yeni gelmişti oturmasini işaret edip başımı tekrar gömdüm sıraya. Evet daha demin enderin yerine hic tanimadıgim biri oturuyor tanimamamda normal yeni geldi ne düşünüyorum ben ya iç sesimlede düşman oldum ciktim vallah helal bana enderin sesiyle düşüncelerden ayrilip basimi kaldirdim .
"Hop orasi benim yerim. Yeni çocuk"
"Ender başka bir yer bul mesela sevgilinle yan yana oturun "
Ender sesini cikarmamisti yanimizdaki bos siraya geçip oturmuştu oh kaldinmi yanliz ender bey başka siniftan sevgili yaparsan olacagi bu .
Dikkatimi dagitarak yeni çocuğa baktim elini uzatarak "bora" gülümsemiştim istemsizce tatlı çocuktu tamam kabul fazla tatlı uzatığı elini tutarak "deniz" gülmüstü lan sen gülme vallah ayıp olmasa oracıkta yerim çocuğu tabi bu sirada enderinde beni bakislariyla yediği gözümden kacmiyor değil yani endere bakip yüzüme yalandan bir gülümseme takarak yoladim fazla samimiyetsiz bir gülücük olduğunu anladiki önüne döndü önündeki kagida bir şeyler karalayip boraya uzati boranin elinden kagidi çekip ben okudum .
" bak yeni çocuk yanina oturduğun kiz benim diğer ders burada ortudugunu gormiycem "
Yerimden kalkarak enderin oturduğu siranin basinda dikildim ender de ayaga kalkti nefesini hisedebiliyordum yuzumde siniftakilerin bakislari umrumda değildi endere bagirir bir sesle.
"Bana bak ender karahan ben senin falan değilim borada burda oturacak anladinmi senin olan kişi şuan başka sinifta bundan sonra bana karismiycaksin "
Gözlerim çoktan dolmuştu süzülen bir damla yas bedenimi soguturken dayanamayıp siniftan kizli adımlarla cikip tuvalete gittim. Aynadan kendime baktigimda halim bitkindi bagirir bir şekilde .
"SENDEN NEFRET EDİYORUM ENDER " dedikten sonra kapinin aralanmasiyla gelen bir ses
"Ben seni seviyorum"
Başımı çevirip baktigimda sesin sahibi enderdi.
ÜZĞÜNÜM BEKLETİM OKUL SINAV DERKEN UZUN ZAMAN OLDU BÖLÜMÜ KISA YAZDIM HEMEN PAYLAŞMAK İCİN SEVİYORUM SİZİ :33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OTOBÜS DURAĞI
Romanceherkes gibi mutlu bir hayatim vardı taki babamı başka bir kadınla aynı yatakta görene kadar artık ondan nefret ediyordum.onu terk ettiğim zaman ne kadar aşağlık olduğunu anladım "HAYAT BİR İNTİKAMDAN İBARETMİ"? sonunda çıkmıştı karşıma hayatimi değ...