Oare cum te simiti cand urci pentru prima oara pe scena? Oare cum este sa canti cu idolul tau? Oare cum este sa fi celebru?
O sa va spun de indata......mereu am ales muzica ca inspiratie, ajutor, dar mai ales mereu am stiut s-o apreciez.
La liceul nostru anul acesta va avea loc un concurs de talente pentru elevi si am decis sa paricticip si eu, sa-mi incerc "norocul"..
Am uitat sa vi prezint pe prieteni mei : EMMA este prietena mea cea mai buna, Brandon este prietenul Emmei , mai sunt Emily, Vanessa , Ana ...... pe ceilalti i veti cunoaste pe parcus
*******
Haide Angel miscate o sa intarzi la ore , ei bine fratele meu nu este foarte matinal si cam mereu intarzi la scoala din vina lui , dar sunt obijnuita.
Angel, trebuie sa ma ajuti sa aleg melodia potrivita, plus ca trebuie sa repet in fiecare zi ca sa ma asiguri ca totul va decurge foarte bine.
ANASTACIA, eu totusi ma gandeam ca daca alegi o melodie de la jessie j de exemplu : wild as putea sa te ajut, eu voi canta partile rap si sunt sigur ca totul o sa iasa ok.
ANGEL, sunt de acord fratioare mersi de ajutor eu ma duc la ore ne vadem in pauza papa......Va urma ciontinuarea , plus multe editari .
Multumesc tuturor celor care imi citesc povestea ( suzati enventualele greseli ), mi-ar placea sa imi spuneti parelile voastre .
CITEȘTI
My crazy life
FanfictionAnastacia este o fata de 17 ani , diferita de alte fete. Viata ei nu este tocmai placuta , se confrunta cu diverse probleme .