5.Capitol

25 1 0
                                    

Oooooo si aceasta a fost ultima concurenta......
In continuare vom afla castigatorul. Sa va reamintesc : castigatorul va avea sansa sa cante alaturi de superstar-ul nostru, dar mai ales va plecat in concerte, si va inregistra noi melodii alaturi de el.

*

Anastacia concentreazate, nu-i nicio presiune nu iti face griji.

Ma tot uitam prin public dar nui vedeam pe baieti, se pare ca nici Emma nu mai era. Incep sa imi fac griji, dar nu este momentul potrivit.Trebuie sa ma concentrez pe concurs.

-Castigatorul a fost ales..... si acesta este Anastacia.

-Nu imi vine sa cred, chiar am reusit, va multumesc mult.

- Cum ai castigat concursul ai sansa sa mai canti o melodie.....

- Ok .... deci o sa aleg o compunere proprie; care se intituleaza: Run this town .

....

Dupa aplauzele si fluiereturile publicului , am decis sa-mi continui orele.

Era la ora de geometrie, pierduta in gandurile mele. Oare cine o fi misteriosul superstar? O sa ne intelegem ? O sa-i placa vocea mea ? Va inregistra pesele lui noi cu mine ? Mii de intrebari aveam in cap , ca nici nu mi-am dat seama cand orele loasera sfarsit.

Mergeam pe coridorul scoli, si dintr-o data am auzit bipaitul telefonului meu, care ma anuntase ca primisem un mesaj.

Am deschis telefonul si am observat ca mesajul era de la un nr. necunoscut ce contin urmatorul text.......

*

Scuzati-mi greselile, promit ca o sa le editez cand o sa am timp.
Va multumesc mult pentru ca imi cititi povestea. As vrea sa imi spuneti ideile voastre:
- Ce ati vrea sa se intample in continuare;
- Ce modicari ar trebui sa fac;

Stiu acest capitol este prea scurt dar la urmatorul o sa-ma revansez. Va multumesc inca o data. :*

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 17, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

My crazy lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum