4.Capitol

26 1 0
                                    

-Hey Em, ce mai faci?

-Bine, am auzit ca tu si Angel, o sa cantati la concursul de talente.

-Da, saptamana asta, am repetat foarte mult. Sunt foarte emotionata pentru diseara.

-Abia asteptam sa va ascultam, o sa va sustinem toti.

-Mersi Em...

-Sa mergem la ore acum, sti cum face profu cand intarziem.

************************************************

Dupa cursuri am decis sa-l sun pe Angel:

-Hey Angel, concursul incepe la 17:00.

-Vin sa te iau acasa atunci?

-Da, este deja 15:00 si trebuie sa ne pregatim.

-Ok, ne vedem in 5 minute.

-Zis si facut, dupa nici 5 minute Angy, era deja in fata liceului. Am decis sa nu-l mai astept sa se dea jos si am urcat in masina.

************************************************

-Angy in ce te imbraci?

-Ma gandeam sa imi iau ghiaca de piele neagra, un tricou alb, niste blugi stramti negri si niste bocanci tot negri, ca accesoriu imi voi lua un lantic de argint cu o tablita si o sapca neagra.

-Imi place stilul tau, chiar te reprezinta.

-Tu cu ce te imbraci Anastacia?

-Ma gadeam sa imi iau o rochie alba si niste accesori metalice. O sa optez pentru un machiaj simplu, si parul o sa-l ondulez.

-Frumos surioara, cred ca ar fi mai bine sa incepem sa ne pregatim.

************************************************

-Angy nu credeam ca va fi atata lume, chiar nu ma asteptam.

-Era si normal sa fie multa lume, doar este concursul de talente.

- Hey Angy, uiteo pe Emma si pe celalti.

-Eu ma duc sa vorbesc ceva cu Brandon. Anastacia tu , dute si mai repeta intre timp,ok?

-Da, mersi ,ne vedem cand termini.

************************************************

In continuare vor urma Mary si Mark ....

-Unde esti Angy? panica pusese stapanire pe mine, deoarece dupa Mary si Mark urmam noi. Nu intlegeam unde era, oare unde o fi plecat? Am mai asteptat 2 minute, dupa care am decis sa-l sun.

-Angel unde esti ? Mai sunt 3 minute si trebuie sa cantam noi.

-Nu iti face griji Anastacia, voi fi acolo in 3 minute.

-ok, atunci ar fi bine pentru tine sa vi, ne vedem in 3 minute, atunci.

Eram emotionata si in acelas timp sub stres. Il cautam din priviri prin public dar nu il gaseam. Mi-am luat telefonul, acultand muzica. Muzica ma ajuta mereu, in orce situatie, si se  pare ca de data asta chiar a reusit . Dintr-o data ma simt mult mai bine, sunt sigura ca pot so fac.

-Emma l-ai vazut pe Angel ?, nu-l gasesc pe nicaieri.
- Nu, Anastacia probabil e cu ceilalti.
*
Ce ma fac ?, Ce ma fac ? Au mai trecut 3 minute si inca nu a venit deci, sigur nu mai are cum sa vina. Probabil are si el treburile lui. Da normal mereu toti ma lasa balta, a venit momentul sa le demonstrez ca pot so fac, ca nu imi este frica, da o sa le-o dovedesc. Ar fi mai bine sa mai repet.

Imi timp ce repetam vesurile, mi-am auzit numele stigat de prezentator, care ma anunta ca trebuie sa urc pe scena.

Inspir adanc, urc pe scena, facandule semn ca sunt gata. Dandu-le noi-le partituri. Ei bine da daca vreau sa-mi infrunt tea trebuie sa risc...deci voi canta o piesa compusa de mine, avand in vedere ca Angel m-a lasat "balta".

*

I just missed my exit
Last night I lost my keys
I'm fumbling over the words I
Don't feel a bit like me these days

I would be a liar if I said I was fine
But I can't help being honest
And I know now is not the time
Cuz

The truth is I'm fallin to pieces
Anytime that you're around
Trouble is the truth keeps slippin out

Can't seem to hide what I'm feelin
Can't believe what I'm sayin out loud
Truth is there's no turnin back now
I guess I shoulda learned how to lie a little better

*

Nu imi vine sa cred, chiar am reusit , mi-am invins teama. Nimic nu este imposibil pana la urma. Ma simt extra ordinar de bine, mai increzatoare  dar mai ales mi se pare ireal, toata lumea ma aplauda pe mine fata timida si tocilara. Wow sunt in paradis .

My crazy lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum