O sa renunt ..... este unica fraza pe care o repet mereu , nu sunt indeajuns de buna , nu voi reusi niciodata . Vi sa intamplat vreodata sa va simiti asa ? Eu incerc dar nu reusesc, as vrea ca visul meu sa devina realiate dar stiu ca nu sunt indeajuns de talentata.
Mereu aceleasi ganduri , aceleasi probleme , aceleasi incercari nereusite ..... totul e la fel ca inainte .
Cum as putea sa-i spun lui Angel ?
E destul pentru mine si nu vreau ca fratele meu sa ma creada o cidudata , plus ca nu prea cred ca ar intelege. Are si el problemele lui , de cand este la facultate nu prea mai are timp pentru noi. Cand eram la liceu amandoi mergeam la cinema in fiecare weekend , iesiam la sucuri cu prieteni , faceam karoke odata pe saptamana , ne spuneam totul . Si cand ma gandesc ca si eu voi fi asa , nu imi vine sa cred .
Angel cred ca are mai multe probleme decat mi-as fi imaginat vreaodata , probabil acestea este motivul pentru care ma protejeaza , ma ajute , ma sustine si imi spune ca totul va fi bine mereu si ca nu trebuie sa imi fac griji.Imi iubesc fratele atat de mult incat nu as vrea sa-l dezamagesc vreodata , poate ca nu ar trebui sa fiu asa de egoista . Treubie sa am si eu grije del sa-l ajut dar mai ales sa-i alung probleme si sa-i apara un zambet pe fata ...
Ceva imi spune ca o sa pot sa cant de fata cu toata scola dar refuz sa cred . Frica este prea mare , ma simt sub presiune , anxioasa si nu ma simt deloc bine in pielea mea .
Oare o sa reusesc sa imi inving teama ? Voi reusi sa cant ? Voi reusi sa vorbesc cu Angel despre problemele mele ? Ore voi putea sal fac sa zambeasca si sa uite de probleme si vom petrece weekend-urile cu o faceam inainte ?------------------------------------------------------
Astept parerile voastre ( fie bune sau rele ) , scuzatima de inatrziere , va multumesc tuturor celor care imi citesc cartea .
Ce credeti ca se va intampla in continuare ?
CITEȘTI
My crazy life
FanfictionAnastacia este o fata de 17 ani , diferita de alte fete. Viata ei nu este tocmai placuta , se confrunta cu diverse probleme .