maaşın sende kalsın bana rutbelerini ver

570 23 0
                                    

Bizi legoya verdiler. Taştan kurşun gecirmez nöbet kulübesi yapmak için özel taş yani lego yapıyoruz. Herkezi ekibe ayırdılar ve başlarına da ekip başı verdiler. Bende taş taşıma ekibindeyin günde ekipte 6 kişiyiz. Bütün ekip başları geziyor ben çalışıyorum. 

Harç ekibinden bi gerizekalı çömez torun mustafa adında bi göt lalesi gelmiş bana artislik yapıyo. Yok senin borun koğuşta öter burada ötmez falan. Oda durup dururken ha. Çünkü ben sadece askerliğimi yapmak kimseyi de anama küfür ettirmeme peşindeyim.Dedim oğlum bak o senin götünden ayrılmadığın burak la mehmet uzmana güvenme. Ben onlarla kırşehirde kaldım onlar benim nasıl bi rdm olduğumu bilmezler. Bakma bu güne kadar belge almadığıma. Bu yine tutturmuş yok sen hiçbiişey yapamazsın falan. Dedim görüşürüz.

2 saat sonra harç bitti bizde taşları bitirdik dinleniyoruz. Mehmet uzman geldi. Birisine delirmiş geldi bana çattı. Yok siz niye oturuyorsunuz falan. Dedim taş bitti belimiz ağrıyo. Orada mustafada vardı diyo mehmet uzman bana gel şu işi yapacaz. Dedim arkandaki andaval sabah beri geziyo git ona yaptır. Buda bana artislendi sen emirleri siklemiyon mu? diyo.Siklemiyom amk dedim varmı bidiycen. gitti beni teğmene şikayet etti. Teğmene dedim belimiz ağrıyo gitsin başkasına yaptırsın. Bizimde belimiz ağrıyo. Dedim aldığın 3 bin tl maaş sana kalsın rütbelerini bana ver bak bakalım ençok kiminki ağrıyo.

Başka bir bölümdede 3 gün sonra yaşadığım yine bu mustafa,teğmen ve mehmet uzmanla aramızda gecen bir lego macerası daha anlatacağım

LAZ ASKERDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin