** Death of cupid** 29**

955 94 4
                                    

Unicode ✔

လေအေးများတိုက်ခတ်လျက်...လှိုင်းသံများဖြင့်...ကျေးငှက်သံများဖြင့်..

သာယာနေသောကောင်းကင်အောက်မှကောင်လေးတယောက်...အဝေးတနေရာကြည့်လျက်...

Taehyung: မင်းသာ ကိုယ့်အနားမှာရှိရင် ဘလောက်ကောင်းလိုက်မလဲ..မင်းကိုသတိရတယ်..y/n ah..

ထိုကောင်လေး၏ နောက်ကျောမှ ခါးအားဖက်လိုက်သော.
Y/n : narduu bogo shippo...

Taehyung: humm?? Y/n..

ဖက်ထားသော လက်အားကိုင်လျက်.. ရှေ့ဘက်သို့လှည့်စေ..

Y/n: igoo.. နေ့တဝက်လေးပဲ ခွဲရသေးတာကို အဲ့လောက်တောင်လွမ်းတယ်ပေါ့..

Taehyung: လွမ်းတာပေါ့... သေလောက်အောင်..

ပြောရင်း... y/nအား်..မိမိကုတ်အကျီင်္ထဲနှစ်မြုပ်ဝင်သွားအောင်ဖက်ထားလျက် နဖူးချင်းထိကပ်လိုက်လေသည်..

Y/n: hee narduu yaw.. ကျောင်းမှာလေ ခရီးသွားဖို့ခွင့်တိုင်တာကို...ရှေ့က arrjuma သူရဲ့သားကိစ္စနဲ့တိုင်ပတ်နေတာ အကြာကြီးစောင့်နေရတယ် အာ့ကြောင့် taeကို အရင်သွားခိုင်းလိုက်တာ....

Taehyung: hummm,,.ကိုယ့်ကို ခွဲရအောင်လုပ်တာ နှစ်ခါရှီပြီနော် ကိုယ့်မှာအဲ့တုန်းကဘလောက်ကြောက်လိုက်ရလဲသိလား!

Y/n: hee.. miyan အာ့လိုစွန့်စားလို့လဲ ခု taeနဲ့ပိုနီးစပ်ရတာလေ...မဟုတ်ဘူးလား ဟော ခုဆို ကြည့် taeလဲ black devil ငါလဲ black devil.ဟီးဘလောက်တောင်ကောင်းလိုက်လဲ ခုဘသူ့မှကြောက်စရာမလိုတော့ဘူး...

Taehyung: ကိုယ့်ကိုကြောက်ရမယ်လေ..ကိုယ်က y/nရဲ့ black devil သခင်ပဲဟာ..

Y/n: hunn,,,

နှုတ်ခမ်းထော်ရင်း..

Y/n: သူ့သခင်ဖြစ်သွားတိုင်း... သူများကို..

Taehyung: hakhak..

ထော်နေသောနှုတ်ခမ်းအား... mhwa...😘

Y/n: ya!

Taehyung: အသည်းယားလို့....

အပြန်လှန်ပြုံးရင်း...

Y/n&tae: hakhak..

နှာခေါင်းချင်းထိကပ်လျက်..စတင်၍ ချစ်သူနှစ်ဦးအနမ်းချွေလေတော့သည်.....

**DEATH OF CUPID**💜Completed💜Where stories live. Discover now