**Death of cupid*ep3

1.5K 156 0
                                    

Unicode ✔

Taehyung:တောင်းပန်ပါတယ်..(အေးစက်သောအသံဖြင့်)

Hyunwoo: borr! တောင်းပန်တယ် ဟုတ်လား.!!မင်းအခုလုပ်ရပ် မင်းပြန်ကြည့်ပီးပီလား အသက်နှုတ်ရမယ့်သူကတယောက်..သေမဲ့သူကတယောက်..ပီးတော့ မင်းမင်း ဘာလုပ်ခဲ့တယ်မှတ်လဲ မင်းဘာလို့ လူသားတယောက်ကိုကယ်ခဲ့တာလဲ! ! သေမင်းအလုပ်က လူတွေကိုကယ်ရမှာမဟုတ်ဘူး!!သေမဲ့လူအသက်ကိုနှုတ်ရမှာ!ကိုယ့်အလုပ်နဲ့သက်ဆိုင်ရာမလုပ်ဘူး task!!

Gaon: master nimအဲ့တာကဒီလိုရှိပါတယ် သူနှုတ်ရမဲ့သူက jeonjungkookမဟုတ်ဘဲkim jungkookပါ မျိုးရိုးနာမည် မှားသွားတာပါ အဲ့တာကလဲကျွန်တော်လုပ်လို့....

Hyunwoo: တော်သေးတာပေါ့ kimjungkookကို တခြားတယောက် လုပ်လိုက်လို့..သူပိုသက်သာရာရသွားတာ..ဘလိုပဲဖြစ်ဖြစ် သူလူတယောက်ကိုကယ်ခဲ့တယ်လေ ပီးတော့ ငါတို့ကို အလုပ်ရှုပ်အောင်လုပ်ပစ်တဲ့ တွက်မင်းကို ပစ်ဒဏ်ပေးရမှာဘဲ!!

Gaon: master nim..

Hyunwoo: မင်းပါးစပ်ပိတ်ထားကွာ.. taehyung မင်းကိုအထက်က ရာထူးချလိုက်ပီ!ပီးတော့ မင်းကိုတစ်လ လူသားအနေနဲ့ ပစ်ဒဏ်ပေးမယ်.!! အေး မင်းကသေမင်းဆိုတာ လူတွေများကြီးသိသွားတဲ့တနေ့ မင်းပျောက်ကွယ်သွားမဲ့နေ့ပဲ မှတ်ထား!!(high tone)

Taehyungလက်များကျစ်ကျစ်ဆုတ်လျက်...

Hyunwoo ထွက်သွားလေသည်...
ဒူးထောက်နေသော taehyungနား...

Gaon: ခွင်ချားနား? ? မင်းကွာ ဘလိုဖြစ်တာလဲ! ဘာလို့လူသားကိုသွားကယ်လိုက်ရတာလဲ!

Taehyung: hyungကော ဘာလို့ကျွန်တော့်ကို မျိုးရိုးနာမည်မပေးတာလဲ!

Gaon:ငါလဲအလောတကြီးနဲ့မို့ ဒါမဲ့လဲ အဲ့လူမသေခဲ့ဘူးမလား!

Taehyung: မသေမဲ့ ထူးဆန်းတယ်..

Gaon:???

Taehyung: ကျွန်တော့်ကိုမြင်ပီး ထိလို့ရတဲ့ သူက ကျွန်တော့်တွက် ပထမဦးဆုံးသောလူသားဖြစ်နေလို့ပဲ!အာ့ကြောင့် ကျွန်တော့်ကို တကယ်မြင်ရလား မေးချင်လို့ကယ်မိလိုက်တယ်....

Gaon:အခုသူဘယ်မှာလဲ!? မင်းကော အခုဘလိုနေမလဲ မင်းမှာအစွမ်းရှိပေမဲ့ လူတွေများကြီး မင်း ဘာဆိုတာသိလို့မရဘူး သိတယ်မလား..

**DEATH OF CUPID**💜Completed💜Where stories live. Discover now