**Death of cupid** ep 22**

846 100 0
                                    

Unicode✔✔
ဘုန်း...(ပြုတ်ကျ သံ)

Y/n: အ သေပါပီ....!! Yah!!(high tone)

Taehyung: mi.miyann,.,,

ခါးကိုကိုင်ရင်း taehyungအားနဂါးမျက်စောင်းဖြင့်...

Y/n : င့ါကိုလဲ နင်..နင်...နမ်းသေးတယ်!! ပစ်လှဲချတယ်တဲ့လား!!!

Taehyung: ငါ ငါ ဘယ်မှာနမ်းလို့လဲ နင်ဘဲ အတင်းငါ့နားကပ်လာပြောပြီးတော့...

At side,..

Jungkook: ခင်ဗျား ခင်ဗျားက y/n နောက်ကိုလိုက်ခဲ့တဲ့တယောက်မလား!?
သေသွားတဲ့သေမင်းကို ခင်ဗျားလွှတ်လိုက်တာမလားဘာလို့လဲ!??

(တဖက်ရှိ Gaonအား လက်လှမ်းဆွဲလျက် ပြောလိုက်ခြင်း)

Jungkookပြောပြီးနောက် Gaon ကျေနပ်ဖွယ်ရာအပြုံးတခုပြုံးလိုက်လေသည်...

Gaon: မင်းက ကိုယ့်အလုပ်ထက်သူများအလုပ်ကို စိတ်ဝင်စားတဲ့ သေမင်းပဲ...hakhak...မင်းလာတာနဲ့အတော်ပဲ...ကောင်မလေးဘယ်မှာလဲ..

Jungkook: ခင်ဗျား!

Jungkook လက်မှာ အဖြူငွေ့များပေါ်လာကာ Gaon လည်ပင်းဆီသို့..

တဖန်...
Gaonလက်မှ ထွက်လာသော..အမည်း ငွေ့များ jk ဗိုက်နားဆီသို့....

ချွင်း....(white devilကအဖြူငွေ့ black devilကအမည်းငွေ့ အပြာငွေ့က အဖြူမဟုတ်အမည်းမဟုတ်သေမင်းပေါ့.. သုံးရောင်ပဲရှိတယ်)

Jungkook မျက်လုံးများ ပြူးလျက်သားအံသြသွားရသည်မှာ Gaonနောက်မှ.. ရှိနေသည့် ရုပ်ဆိုးဆိုးသတ္တဝါ..evilအား မြင်လိုက်ရခြင်းပေ...

မြင်လိုက်ရသည့်တပြိုင်နက်..jk လှုပ်ရှားရွေ့မရတော့ပေ..

ဒီတိုင်းတောင့်တောင့်ကြီးဖြစ်နေလေသည်...

Jungkook: ခင်ဗျား ကျုပ်ကို ဘာလုပ်ထားတာလဲ!

Evil: ဖြည်းဖြည်းပေါ့ ကောင်လေးရယ်...(အသံအက်ကွဲသံဖြင့်)

Jk ph ring®®®

Jungkook အိတ်မှ..ဖုန်းအား.evilလှမ်းယူလျက်....
/////
{In ph...

Y/n: yah! Jungkook ဘယ်ရောက်သွားတာလဲ ဒီမှာ ငါတို့ပင်လယ်ဓားမြနားမှာ...borr! ပြန်သွားပီ..wae? သွားစရာရှိလို့? ? Arrasaw.. omm ဖုန်းချလိုက်တော့မယ်..}

**DEATH OF CUPID**💜Completed💜Where stories live. Discover now