**Death of cupid**ep20**

950 100 1
                                    

Unicode✔

ဒုန်း...!!(Jk စားပွဲအားရိုက်သောကြောင့်ထွက်ပေါ်လာသောအသံ)

ဘေးရှိ jimin ခမျာ..

Jimin: oma ya! Yah! မင်းကွာလန့်သွားတာပဲ ဒီမှာဂိမ်းဆော့နေတာနိုင်ခါနီး..

(2ယောက်သား computerဂိမ်းဆိုင်ရောက်နေကြတာပါ)

Jungkook သက်ပြင်းချကာ နောက်လှန်မှီလိုက်လေသည်..

Jungkook: စိတ်ညစ်တယ်ဗျာ..

Jimin: wae? Gameရှုံး လို့လား..ငါကူဆော့ပေး...😑

ပြောရင်းနဲ့ ဘေးသို့ကြည့်သော်... ခိုခို ငကုမှာ 100 pointဖြင့်နိုင်နေသောအခါ...

Jimin ထကာ နရင်းအုပ်လျက်..(ဖွဖွလေးရိုက်တာနော်)

Jimin: ချီးပေလေး...

Jungkook: အ! နာတယ် hyung!

Jimin: ငါတောင်အဲ့ levelရဖို့ point80ကမတက်တာ မင်းက 100ရပီး လာစိတ်ညစ်နေတယ် ခြေထောက်နဲ့ပိတ်ကန်လိုက်ရလို့...

(ခိုခိုပက်ကျိ တင်းပြီလေ လူပုစိတ်တိုဆိုတော့ အဲ လူကမပုပါဘူး စိတ်ကလေးပဲ တိုတာပါ😝)

Jungkook သက်ပြင်းချလျက်..
Jungkook: မဟုတ်ပါဘူး ဗျာ... ကျွန်တော့်နှလုံးသားက မချစ်သင့်တဲ့သူကိုချစ်နေမိလို့ စိတ်ညစ်တယ်ပြောတာ..!!

Jimin: Aumm?? မချစ်သင့်တဲ့လူ??

Jiminစကားကြောင့် jungkook မျက်နှာငယ်လေးနဲ့ ပြန်ကြည့်...အကြာကြီးဆိုသလိုကြည့်နေမိသောကြောင့်..

Jimin: yar yar.. Hoshi မင်းငါ့ကိုတော့ စိတ်ဝင်စားနေတာမဟုတ်ပါဘူးနော် boy to boy မို့ မချစ်သင့်တာလို့ပြောတာလား??

Jungkook: hyung ကိုဆို ချစ်လို့တောင်ပိုလွယ်အုံးမယ်..

Jimin မျက်လုံးပြူးသားဖြင့် jkနဲ့ဝေးရာမှ ထိုင်ခုံအားတွန်းသွားလျက်...

Jimin: ငါ့ ငါ့မှာ စော်ရှိတယ်နော် ...

(အဲ့စော်က authorပါလို့)

Jungkook: ဟားဟား...မကြောက်ပါနဲ့ ကိုက်မစားပါဘူး.. ကျွန်တော်ပြောတာ y/nကိုပါ..

အာ့တော့မှ ..Jimin ပြန်ရွေ့လာလျက်.. jkနားသို့...
///
At side...
နောက်ဖေးမှ...

Cola ယူလာသော..taehyung..
ရေလာသောက်သောy/n .

အဝ၌ပင် နှစ်ယောက်သား..နဖူးမိတ်ဆက်သွားလေသည်....

**DEATH OF CUPID**💜Completed💜Where stories live. Discover now