Bejelentés és kérések

445 19 1
                                    

Hey hey heeeyyy, emberek!
(Nincs átolvasva, szóval tuti tele van a nagyon hülye megfogalmazásommal.)

Szerintem már fél éve nem töltöttem fel ide semmit, amiért tényleg lelkiismeret furdalásom van (ŐSZINTÉN) és nagyon sokat is örlődtem a könyv sorsán, mire sikerült meghoznom a döntést.

Kezdjük az elején, az a helyzet, hogy már nem érzem annyira közel magamhoz a Marvel fandomot. Természetesen soha nem szeretnék róla lemondani teljesen, de mivel már nem áll annyira közel hozzám, így valószínűleg nem tudnék normális és elfogadhatónak nevezhető részeket írni. Azonban, az eddigi részek is bleehh, mégis olvassátok őket... Szóval, remélem ennyit, majd el tudtok nézni nekem (már, ha van még valaki, aki olvassa ezt a... Valamit). Ellenben valószínűleg nem fogok tudni sűrűn hozni részeket, de majd úgy kb minden teliholdkor feltöltök egyet. Remélem nem bánjátok, bár ennél a könyvnél vannak ezerszer jobb Marvel one-shot könyvek, sokkal jobbak. (Ha valaki felmegy a profilomra, akkor van egy Marvel könyvtáram és az tele van ilyenekkel :3)

Szóval megpróbálok még -nagy kihagyásokkal- részeket hozni, de valószínűleg nem lesznek a legjobb munkáim (nem mintha nekem lenne olyanom ),: ).

És akkor most meg is céloznám a cím második felét.


Mint mondtam, nem állok már közel a fandomhoz és a részek minősége is erősen megkérdőjelezhető, mind az eddigiek, mind a jövőbeliek is, tehát igazából ötletem sincs, miről írjak. Azt azonban tudom, hogy elég sok kérés felgyűlt már és, ha visszagondolok, akkor szerintem van kettő olyan is, ami már 8 hónapja "készül" csak sajnos még nem pofozott fel az ihlet.

Szóval kérlek, ha lenne esetleg egy kérésed, amit nagggyon megköszönnék, akkor légyszi, ide, kommentbe vagy felőlem privátba is, ha úgy jobb csak írd le. Plusz, ha még csatolsz hozzá pár szót, hogy, miről szóljon vagy milyen témája legyen akkor nagyon megkönnyítenéd a dologomat.

Összegezve, mivel kezdek belezavarodni... Ha van kérésed (légyszi legyen :3) írd le ide kommentbe vagy privátba és légyszi csatolj hozzá pár szót is, hogy, miről szóljon. Előre is köszii <3

Köszönöm, ha valaki végigolvasta :3
Amíg várom, hogy jön-e kérés vagy csak simán értelmet nyer az életem, megfoblak Titeket egy forgatásokon#2-vel, mert azt még könnyű is megírni (meg igazából már kb 10 hónapja meg van írva :))

Btw

Köszönöm az 5000... Bogi.exe.stopped

Úristen 5000 megtekintés!? köszönöm!!!! :33333 luv u all ( ◜‿◝ )♡

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Feb 27, 2021 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

𝑀𝐴𝑅𝑉𝐸𝐿 𝑂𝑛𝑒-𝑠ℎ𝑜𝑡𝑠Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt