clint'in günlüğünden;
" Kalbimi o kasabada bırakalı 2 ay oldu. Evet, çok acıtıyor bu hele ki onu engellemek bana çok koyuyor ama kendimi bir an ondan uzaklaştırmak istedim. Çünkü anlayamıyorum onu o gün gelip mavi gözlerini bana dikti.
İlk defa bakışları bana o kadar derin ve anlamlı gelmişti ilk defa sanki gözleriyle bana bir şey anlatmaya çalışıyordu. Daha sonra benden özür diledi. Neden özür dilediğini bilmiyorum hala da merak ediyorum çünkü 'hayatımdan çık git!', derken o kadar samimi söylediğini hissetmiştim ki...
Kendi kendime dedim, tamam bırak artık onu mutlu etmekten çok kırıyorsun, mutsuz hissettiriyorsun. Onu kendinden nefret ettirdin daha fazla hayatına mani olma. Belki o yüzden engelledim.
Belki de ondan kaçabileceğimi sandığım için ama her yerde onu görüyorum. Aklım bana inat onun anılarını getiriyor aklıma bana inat rüyama onu sokuyor.
Artık dayanılmaz oldu benim için her şey. Hiç bir şeye katlanamıyorum tahammülüm kalmadı. Annem aldığı yanlış kararlar yüzünden beni kaybetmek üzere. Farkında değil sanırım ama artık bunu fark etmesi gerek.
Uh.. onu çok özledim. Hayır, hayır, çabuk pes ediyorum. Aklımdaki düşüncelerin bir şekilde silinmesini istiyorum bana bu acıyı yaşattığı için ona kızıyorum ama sonra aklıma geliyor onu sevmem benim kalbimin işi diye.
Bu kadar karmaşık olmak zorunda mı yani her şey?
Her yerde o güzel gülüşün olmak zorunda mı Pietro?
Tanrım.. lütfen ruhumu al götür uzak diyarlara bir daha da geri getirme çünkü biliyorum çok kırılacağım..
★
Final bölümü hariç bölüm yayımlayacağım.
Finali ne zaman yazarım artık Allah bilir dıosfşgjdıojgsdı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ɱσσɳ - ԋαɯƙʂιʅʋҽɾ- ᵖᶦᵉᵗʳᵒ ᵐᵃˣᶦᵐᵒᶠᶠ ˣ ᶜˡᶦⁿᵗ ᵇᵃʳᵗᵒⁿ ✓
Short Story❝ oyѕaĸι ay'ı çoĸ ѕevιyorυм gece.. aмa ѕanırıм o вυndan нoşlanмıyor..❞ 『Hᴀᴡᴋꜱɪʟᴠᴇʀ』 ☾𝒯ü𝓂 𝐻𝒶𝓀𝓁𝒶𝓇ı 𝒜𝓎'ı𝓃 𝑔ü𝓏𝑒𝓁𝓁𝒾ğ𝒾𝓃𝒹𝑒 𝓈𝒶𝓀𝓁ı𝒹ı𝓇☽