Clint karşısına oturmuş ciddi bir şekilde duran annesine sakin kalmaya çalışarak bakıyordu. İçten içe alev püskürtüyordu bu onun için mümkün olmadığı için yumruklarını sıkıyordu. Bayan Barton ise şimdi söylemenin daha uygun olacağını düşünmüştü ama aslında yanılıyordu.
Clint'in içinde zaten yanan bir ateş varken bu daha da körüklemişti o ateşi vücudunun her yerine dağılmıştı. Annesinin önünde asla duygularını göstermeyi sevmezdi bu yüzden ceketini alıp evden dışarı çıktı.
Tek başına kalıp kendi içinde tartışması daha iyiydi sonuçta annesine sesini yükseltemezdi hayır bunu asla yapamazdı. Yine de sinirli olduğu zamanlarda ne yaptığını bilmezdi dışarı çıkmasının nedeni annesini kırmak istememesiydi.
Evlerinin ilerisindeki ağaçlık alana koştu nefesi kesilene kadar koştu.. koştu ve en sonunda tükendiğinde bir ağacın dibine bıraktı kendini. Öfkesini ağlayarak kusarken yerden bulduğu dalı sıkmaya başladı.
Eli acısa bile bunu umursamıyordu bunun gibi olduğu zamanlarda kendine zarar vermişliği olmuştu ve en kötüsü bu değildi. Daha kötüleri de olmuştu..
Gözünden ardı ardına akan yaşlarla aklına gelen sahne gözlerinden geçercesine tekrar canlanmıştı önünde.
"Bunu bana nasıl yaparsın anne?! Nasıl?!" ağzından bir hıçkırık kaçtı dalı yere savurup avuç içleriyle yüzünü kapatıp ağlamaya devam etti. O adamı sevmediğini bile bile..
☽ ☽ ☽
Pietro, günlerdir kendisine yazmayan Clint'i düşünüyordu. Onu bu hafta içinde hiç görememişti okula bile gelmemişti. Endişelenmeye başlamıştı başına bir şey gelmiş olduğu düşüncesi onu germeye başlamıştı.
Oturduğu yerden saatlerce telefona bakmış ve bir bildirim gelmesi için beklemişti ama hiçbir şey olmamıştı. Artık gerçekten başına bir şey gelmeye başladığını düşünürken omzunda bir el hissetti.
"Bu kadar çok merak ediyorsan bence ona yazmalısın." Kız kardeşi güven verircesine ona gülümsemişti. Ona bakıp buruk bir şekilde gülümsedi daha sonra kafasını masada duran telefona çevirdi.
"İyi de ne yazabilirim ki ona?" ne yazması gerektiğini bilmiyordu. Ne yazsa yanlış anlamaz ya da.. bilmiyordu işte kafası karışıktı. Ona bir şey bile diyememişti onca şey olurken hem de..
"Nasıl olduğunu yaz.. iyi bir dinleyicisin Pietro eminim onu da dinleyebilirsin."
"Tabii.. herkesi dinlerim." 'ama kimse beni dinlemez ve ne yaşadığımı sormaz' diye geçirdi içinden. Yüzünde olan buruk gülümseme ile telefonuna uzandı kilidini açıp uygulamaya giriş yaptı.
Son birkaç gündür hiç bir şey yazmamıştı ne bloğuna ne de Pietro'ya.. Derin bir nefes alıp verdi daha sonra her zaman yaptığı gibi mesaj kutusuna girip parmaklarını klavyede gezdirdi.
silver.boy_ : Nasılsın legolas?
☽ ☽ ☽
Kafam cidden güzel sabahtan beri yemek yemedim sadece su içiyorum. Bir de hastayım ay dünya dönüyo cidden sksjdıodsjg ;)
Kar yağıyor ve aklıma one-shot fikri geldi ama hangi ship için yazsam bilemiyorum..
Neyse umarım beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ɱσσɳ - ԋαɯƙʂιʅʋҽɾ- ᵖᶦᵉᵗʳᵒ ᵐᵃˣᶦᵐᵒᶠᶠ ˣ ᶜˡᶦⁿᵗ ᵇᵃʳᵗᵒⁿ ✓
Nouvelles❝ oyѕaĸι ay'ı çoĸ ѕevιyorυм gece.. aмa ѕanırıм o вυndan нoşlanмıyor..❞ 『Hᴀᴡᴋꜱɪʟᴠᴇʀ』 ☾𝒯ü𝓂 𝐻𝒶𝓀𝓁𝒶𝓇ı 𝒜𝓎'ı𝓃 𝑔ü𝓏𝑒𝓁𝓁𝒾ğ𝒾𝓃𝒹𝑒 𝓈𝒶𝓀𝓁ı𝒹ı𝓇☽