sunoo's pov
2 tahun kemudian,
semenjak haritu,kami dah tak jumpa satu sama lain.dekat sekolah pun kami kekok antara satu sama lain.
aku dengan dia tak putus cuma dia mintak bagi dia masa.
ya,dia dah tahu segalanya.geng aku pun sama.sekarang,aku berhenti sekolah dan kerja sambilan dekat cafe arwah pakcik aku.
sejak tu jugak,aku lost contact dengan diorang.mak dengan jiwoo noona dah pergi tinggalkan aku sebab kemalangan.
aku hidup sendiri,tanpa kasih sayang dari sesiapa pun.tapi aku tahu,hidup ni kena diteruskan selagi kita masih hidup.
ting tong!
" hai,awak nak
ambil order ke? "" ye "
" nama sapa? "
" lee sujin "
aku toleh belakang dan firasat aku betul.sujin,awak datang jugak akhirnya.
tangan aku hulurkan pesanan dia tapi mata aku tak lekang dari tengok wajah dia.
aku tengok dia macam terburu-buru nak pergi jadi aku tahan dia.
" sujin ah "
dia berhenti dan aku cuba kawal emosi aku.
" boleh kita cakap
kejap? "skip,
" awak tahu tak?
sejak kita berpisah,
hidup saya tunggang
terbaliksaya hilang semua
orang yang saya sayang
termasuk awak,sujin "" saya selalu berharap
awak ada dengan saya
masa saya perlukan
dakapan awaktapi saya tahu saya
takkan pernah dapat
semua tu disebabkan
kesalahan diri sendiri "aku sengaja letak tangan aku atas tangan dia dan aku bersandar dekat bahu dia.
aku genggam tangan dia dan beranikan diri untuk tatap mata dia.
" sujin,maafkan
saya "" sunoo yah...
saya...saya pun
mintak maafmaafkan saya
sebab ambik
masa yang
lama untuk terima
maaf awakmaafkan saya sebab
takde bersama awak
bila awak perlukan
saya "aku lega dengar dia cakap macam tu,aku terus peluk dia erat.dia menangis dalam pelukan aku.
" sujin ah,
sudikah awak
terima saya
untuk kali
kedua? "aku dapat rasa anggukan dia dekat dada aku jadi aku rasa tenang hati.sekurang-kurangnya aku masih ada orang untuk menemani sisa hidup aku.
skip,
angin malam tu buat suasana atas motor makin seronok.tambah pulak sujin peluk aku dari belakang dan senyuman dia memang selalu menghiburkan hati aku tanpa aku sedar.
lee sujin,terima kasih sebab muncul dalam hidup aku.
lee sujin,terima kasih sebab tak berputus asa dengan aku.
lee sujin,aku nak bagitahu kau sekarang yang selamanya aku selalu
mencintai kau." LEE SUJIN!!
SARANGHAE!! "aku terkekeh bila dia tampar belakang aku dan suruh fokus bawak motor.
padahal aku dia tengah blushing dekat belakang.
" nado neo
saranghae,
kim sunoo "end
» thanks kepada yang sudi baca dan vote ff merapu ini 😭
YOU ARE READING
𝗧𝗘𝗟𝗟 𝗠𝗘 ⥑ 𝙨𝙪𝙣𝙤𝙤
Romance⦂ kim sunoo , lee sujin | 𝘁𝗲𝗹𝗹 𝗺𝗲 that you love me | ↻completed,short story 𝗕𝗢𝗢𝗞 𝗧𝗪𝗢 © JVNSE0KIT3,2O21