author's povkeesokan harinya,sujin terpaksa pergi sekolah dengan sunoo sebab pn Lee paksa.
dia jalan depan,sunoo pulak ikut belakang.dah macam jadi bodyguard je si sunoo tu.
bila dah sampai sekolah,diorang berhenti.sujin toleh belakang sekejap.
" bagi aku masuk dulu,kau kemudian ok? "
lepas bagi amaran,sujin pun tenangkan diri dan masuk dalam kawasan sekolah.
tapi dia tak tahu yang sunoo buat tak endah je amaran tadi.sunoo fikir kalau dia buat macam tu,lambat nanti.
dah nak sampai depan kelas,sunoo rangkul bahu sujin dan diorang masuk dalam kelas.
sujin dalam hati dah mengumpat bila tengok riak wajah kawan-kawan dia yang lain.
sementara sunoo tersenyum,seronok betul dia kerjakan anak orang.
" ok,aku pura-pura
tak nampak tu " - seongmin" aku pun " - yujin
" aku jugak " - kangmin
sementara dua orang lagi tengah membara dalam hati.diorang tengok je tangan sunoo yang tengah pegang bahu sujin.
sujin singkirkan tangan sunoo dari bahu dia dan pergi duduk secepat mungkin.
" pelik betul
korang ni " - kangmin" korang ni
ada apa-apa
ke? " - yujinsujin geleng-geleng kepala tapi si sunoo makin menjadi-jadi.
" kitaorang
satu keluarga
sekarang "selamba je sunoo cakap,terkejut satu kelas dibuatnya.
mula lah tanya diorang kapel ke,tunang ke.
disebabkan perkataan satu keluarga tu,riuh satu kelas.
" takde lah sampai
tunang odoe.keluarga
kami rapat je "semua mengeluh kecil,ye lah diorang ingat sunoo dah kapel dengan sujin.
kan seronok,satu hensem dan berkerjaya.satu lagi cantik,pandai pulak tu.
memang sepadan lah,kalau diorang kapel memang femes satu sekolah.
" kim sunoo,
kau sini kejap "sujin tarik sunoo keluar dari kelas,dia tengah marah tapi yang dalam kelas tengah menghangatkan keadaan.
diorang berhenti dekat taman sekolah.sujin membebel,sunoo menguap.
" kau dengar tak
apa aku cakap ni?! "sunoo menguap lagi,kes tido lambat sebab kerja overtime.
" macam ni lah
lee sujin,aku
dah tetapkan
tujuan aku dan
benda tu ialah
kauaku tak kesah
kau sekeras
mana pun
tolak aku,aku
takkan putus asa "sujin terdiam,hati dia berdegup laju tiba-tiba.dua kali sunoo buat dia sakit jantung.
" ap...apa kau
merepek ni? "sunoo pegang kedua-dua bahu sujin dan tatap dia dengan penuh makna.
" bagitahu aku sujin,
bagitahu yang kau
suka dekat aku "sujin diam beberapa saat sebelum dia tolak sunoo menjauh dari dia.
" maaf tapi aku tak
pernah suka dekat
kau "sujin larikan diri dari sunoo dan lelaki tu berdiam diri sambil tengok sujin berlari.
" bapak sakit nak mampus
tapi tak mampus lagi.
nasib baik aku tak
konfes lagi "sunoo rapikan pakaian dia dan jalan masuk kelas macam takde apa-apa yang berlaku.
dalam kelas,sunoo tak berhenti tengok sujin.
sujin pun rasa macam ada orang tengah tengok dia tapi dia taknak toleh sebab dia tahu orang tu ialah sunoo.
YOU ARE READING
𝗧𝗘𝗟𝗟 𝗠𝗘 ⥑ 𝙨𝙪𝙣𝙤𝙤
Romance⦂ kim sunoo , lee sujin | 𝘁𝗲𝗹𝗹 𝗺𝗲 that you love me | ↻completed,short story 𝗕𝗢𝗢𝗞 𝗧𝗪𝗢 © JVNSE0KIT3,2O21