○9○

610 79 21
                                    

[Bu kısım gerçek hayatta yaşanıyor]

[Pazartesi, öğleden sonra antrenmanı]

Koç Nekomata: Durun! Yaku, Lev.. dinlenin biraz...

Kai: Bu biraz sorun olabilir.

Kuroo: Üstelik yarın antrenman maçımız var.

Nekomanın kaptanları umutsuzca iç çekti.

Koç Nekomata: Nekoma 'bağlanmak' demektir. Bizim diğer takımlar gibi dahi oyuncularımız olmayabilir ama biz ekip çalışmasıyla ayakta kalırız. Biz bağlanırız! Siz ikinizin sorunu ne? Eğer bu şekilde devam ederseniz yaralanabilirsiniz...

Lev: ...

Yaku: ...

İkisi de bu soruya cevap veremedi. Sadece başlarını öne eğmekle yetindiler.

Koç Nekomata: Hadi antrenmanı bitirelim...

Kuroo: Fazla erken değil mi?

Yamamoto: Aynen! Yalnızca 30 dakikadır çalışıyoruz!

Kenma: (sonunda yeni aldığım oyunu oynayabileceğim)

Koç Nekomata: Salonu temizleyip kapatın ve eve gidin. Yarın sabaha herkesi normale dönmüş bir şekilde görmek istiyorum!

Koç spor salonundan ayrılınca herkes sessizliğe büründü. Kuroo sessizliği bozana kadar hiçbiri konuşmadı...

Kuroo: Temizlik vakti millet!

Herkes bunun ne anlama geldiğini biliyordu...

Yamamoto: Haii!

Kenma: Heh-

Kenma, Kuroo malzema odasının kapısına doğru yanaşırken gülmemeye çalışıyordu. Yaku ve Lev dışındaki herkes çantalarını kapmış ve Yaku hala malzeme odasının toparlanmasıyla cebelleşirken sessizce dışarı sıvışmışlardı.

Kuroo: Görüşürüz canlar❤~

Lev: BEKLE! KUROO-SAN!

Kuroo kapıyı çarparak kapattı ve kilitledi. Yamamoto, Kuroo ve hatta Kenma bile gülerken Yuki ve Inouka endişeliydi.

Inouka: Bunun iyi bir fikir olduğundan emin misin Kuroo-san?

Kuroo: Şey... iki tane olasılık söz konusu... Ya ikisinin bir araya gelmesiyle sonuçlanacak ya da Lev ölücek. Ben bahsimi ilkine koyuyorum.

Kenma: Benimki ikinci seçenekte

Inouka: Kenma-san?!

Kenma: Ne? Yeni oyun almak için parayı kullanabilirim.

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

Lev: Kuroo-san!😭

Lev kapıyı yumruklarken bir yandan da zorlayarak açmaya çalışıyordu.

Yaku: HEY! BU SES DE NEYİN NESİ?!

Lev: /(//•/-/•//)/ kilitli...

Yaku: KUROO SENİ ŞEREFSİZ!! CİDDİ MİSİN?!

Yaku koşup kapıyı açmak için zorlamaya başladı.

Lev: Eğer ben açamadıysam muhtemelen sen de açamazsın Yaku-san

Yaku, Lev'i ısırmak üzere olan azgın bir köpek gibi bakmaya başladı.

Yaku: (aramızdaki bağı kopartmaya çalışıyorken başıma gelene bak)
HEPİNİZİ ÖLDÜRÜCEM!!!
(Kenma, Shohei, Kai, Yuki, Inouka hari- kısaca sadece Taketora ve Kuroo'yu öldürücem)

Yaku malzeme odasının öbür ucuna doğru yürüdü ve elinde iki süpürgeyle Lev'in yanına döndü.

Yaku: Al! Şu büyük bedenin işe yarasın.

Bunu söyledikten sonra süpürgenin birini Lev'e fırlattı. Lev süpürgeyi kolaylıkla yakaladı.

Yaku: Ben bu kısmı temizliyorum sen de arkada biyeri hallet. Sakın bana yaklaşayım deme!

Lev: ...

5 dakika sonra

Lev: Bitti sonunda!

Yaku: DUR, NE?!

Lev: Uzun bacakların olunca temizlemek uzun süre almıyor

Yaku: >:(

Lev yere otururken bacaklarını bağdaş yaptı.


Lev: Telefonun yanında mı Yaku-san?

Yaku: Eğer yanımda olsaydı muhtemelen şimdiye kadar kullanmış olurdum değil mi? Offf çantamı klüp odasında bırakmasaydım keşke.

Lev: Benimki de orda kaldı😭

Yaku da temizlik işini bitirince Lev'in yaptığı gibi yere çöktü. Lev'den olabildiğince uzağa oturmaya çalışmıştı. Uzun bir süre boyunca ikisi de konuşmadı.

Connections between us >yakulev<Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin