Lev: (Hinata, Kenma ve Akaashi-san'in söylediklerini hatırla) Yaku-san...
Yaku: Ne var?!
Lev: Benden tiksiniyor musun?
Yaku: Ne? Haa şey.. tiksinç derecede uzunsun.
Lev: ...Hayır onu kastedmedim
Yaku: Cinsel yönelimin mi? Hayır, neden tiksineyim ki? Homofobik olduğumu filan mı zannediyorsun?!
Lev: Hayır hayır! Sadece soruyordum...
Lev ayağa kalktı ve Yaku'ya doğru yürüdü.
Yaku: Hey! Bana yaklaşmamanı söylemiştim!
Lev: Yaku-san... Söyle bana... Gerçeği söyle...
Yaku: Neyden bahsediyorsun?!
Lev: Yaku-san.. bana aslında neden "hayır" dedin?
Yaku: Ç-çünkü, ben senin gibi hissetmiyorum!
Lev: Yalan söylüyorsun!
Yaku: SÖYLEMİYORUM!
Lev: Gözlerini kaçırıyorsun.. Yaku-san sadece gerçeği söyle işte! Eğer bana söylemezsen gerçeği bilemem!
Yaku: Sana dedim ki, duygularımız karşılıklı değil!
Lev: ...O zaman bana bir şans ver Yaku-san
Yaku: Sana çoktan hayır dedim değil mi?!
Lev: Neden?! Bana tek bir şans ver! Sadece 1 ay... ondan sonra eğer hala aynı şekilde hissediyorsan söz veriyorum peşini bırakıcam.
Yaku: Lev, HAYIRın hangi kısmını anlamadın?!
Lev: Hiçbir kısmını! Anlamıyorum işte! Sen gerçeği söyleyene kadar da anlamayacağım!
Lev'in gözleri dolmaya başladı. Yaku ise ağlamasını bastırabilmek için dudaklarını ısırıyordu.
Yaku: Çünkü sana aşığım!!!
Lev'in gözbebekleri büyürken Yaku ağlamaya başladı.
Yaku: Duygularım büyüsün istemiyordum... Onları öldürmek istedim... Sana karşı olan duygularımı öldürmek istedim... Birinden hoşlanmak, başıma gelen en güzel duyguydu... ve korkutucuydu...
Lev: O zaman neden 'evet' demedin?
Yaku gözyaşlarını sildi. Hala gözlerini kaçırmaya çalışıyordu. Parmaklarıyla oynamaya başladı.
Yaku: Çünkü mezun oluyordum. Başarabileceğimi sanmıyordum. Ayrılık düşüncesi beni yiyip bitiriyordu. Sürekli "bunu başaramam" diyordum kendi kendime.
Lev: Tanrım, Yaku-san çok şapşalsın...
Yaku: Ne dedin sen?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Connections between us >yakulev<
FanficLev artık Yaku'ya karşı olan hislerinden emindi... [ÇEVİRİ/texting+düzyazı]