[Bu kısım gerçek hayatta yaşanıyor]
[Lev'in bakış açısı]
Lev doğruca Alisa'nın odasına koştu. Heyecandan suratı kıpkırmızı olmuştu. Kapıyı aniden açıp odaya dalması Alisa'yı ürkütmüştü.
"Lev! Allah'ın cezası şey koşmasana! Ev deprem olmuş gibi sallanıyo senin yüzüne!" diye bağırdı anneleri.
Alisa: Lyovochka! Korkuttun beni. Dur bi dakika, hasta filan mı oldun!? Suratın kıpkırmızı!
Alisa endişelenmiş bir biçimde kardeşine doğru yaklaştı ve hastalanıp hastalanmadığından emin olmak için elini Lev'in alnına koydu.
Alisa: Alnın sıcak! Anneee Lev-
Lev acilen Alisa'nın ağzını kapattı ve başını silkeleyerek ablasının elini alnından atmaya çalıştı.
Lev: Ben-
Alisa: Sen ne?! Ölüyor musun?! Lyovochka beni bırakma!
Alisa çılgına dönmüş bir şekilde kardeşinin bedenini sallayınca Lev'in başı art arda kapıya çarptı.
Lev: Ali-lisa...b-başımm...
Alisa: AMANINN ÇOK ÜZGÜNÜM!!!
"Sessiz olun biraz!" diye tekrar bağırdı anneleri.
Lev: Alisa!😭
Alisa: Ne? NEDEN AĞLIYOSUN?! CANINI YAKTI DİMİ?! ÜZGÜNÜM!!
Lev: Alisa artık okula gitmek istemiyorum
Alisa: Hey! Ne diyorsun böyle? Eğer okula gitmezsen bir daha voleybol kulübünde oynayamazsın. "Nekoma'nın ace'i olucam" hayallerine ne oldu? Birileri bedenini ele mi geçirdi? Kafanı biyerlere mi vurd- oh, evet...
Lev: Sadece şey... artık o çocukla yüzleşmeye cesaretim yok
Alisa: O çocukla mı? Takım arkadaşlarından biriyle kavga mı ettin?!
Lev: Keşke mesele onunla kavga etmem kadar kolay olsaydı. Ama hayır. B-ben... Ona aşığım!
Alisa: Yaku? Yaku Morisuke'ye mi?
Lev: Dur, NASIL YA?!
Alisa: O zaman haklıyım
Lev ablasını onaylayınca Alisa deli gibi çığlık atarak zıplamaya başladı.
"Alisa! Sana ve kardeşine sessiz durun demiştim. Lafımı tekrarlatmayın!"
Alisa: ÜZGÜNÜM! LYOVOCHKAM ÇOK HIZLI BÜYÜYOR😭
"ALİSA!"
Lev: Bekle, nasıl bilebildin?
Alisa: Ha o mu? Öyle olduğu apaçık ortadaydı.
Lev: N-ne? Sence o da fark etmiş midir?
Alisa: Kim bilir? Öğrenmenin tek bir yolu var! Git ve ona itiraf et!
Lev: Bunu yapamam!
Alisa: Evet yaparsın!
Lev: Olmaz❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Connections between us >yakulev<
FanficLev artık Yaku'ya karşı olan hislerinden emindi... [ÇEVİRİ/texting+düzyazı]