Naszóval leírom a véleményem vagy valami olyasmit ezzel az Eleanoros drámával kapcsolatban.
-szerintem nem kéne bántani El-t már csak a létezése miatt vagy mert nem minden egyes másodpercben van Lou mellett.(Igen én is Larrie vagyok de ez már sok)
- a csak kutyasétáltatásra jó vagy jajj csak néha pózol Louis egyik ruhájába amit véletlen otthagyott a kiköltözésnél erős és semmi értelme így bántani
-amúgy nincs különösebb gond a lánnyal azon kívűl (egyesek szerint), hogy Lou barátnője nagyon hosszú ideje
-Azért is sajnálom ez a dolgot mert én a Larry miatt lettem kb fan mert láttam róluk egy képet elkezdtek érdekelni és utána már szerintem értitek. És ezt a drámát (ami amúgy teljesen felesleges) Larriek vagy inkább bluegreenerek kezdték de hát értitek.
-semmi jogunk igazából beleszólni mit csinálnak mit nem
-meg volt ez az El megváltoztatta az instanevét könyörgöm influencer (vagy modell ezt nem teljesen tudom hirtelen) mindegy is ha a teljes neve van ott könnyebb amúgy megtalálni szóval ez simán lehet csak egy marketing illetve ő is egy EMBER szóval ha akarja megváltoztathatja a nevét akkor amikor akarja
- A másik kedvencem mikor beszólnak, hogy olyan embert védünk aki nem érdemli meg meg nem is ismerjük és stb könyörgöm ennyire fáj ,hogy Lou boldog. Ha meg nem már nem azért de ez igazán nem a mi dolgunk,hogy eldöntsük mit kezdjen ezzel a helyzettel ha nem boldog véget vet neki valahogy. Bár én kitartok amelett ,hogy minden egyes porcikámmal remélem boldog és minden teljesen oké.
-Minden esetre hagyjuk békén őket mert hánynom kell az ilyenektől már. (Ez igaz Gigire,Mayara,És Amelira, és Oliviara is aki szintén nem érdemli meg az utálatot akármi van)Köszönöm ha elolvastad!
Ja és
TREAT PEOPLE WITH KIDNESSUi.: Márcsak azért se bullyngoljatok bárkit mert fogalmad sincs mit okozol ezzel. Akit valaha életében bántottak tudja milyen érzés másoknak had ne kelljen ezt megérezni mert rohadtul fáj és semmi jó nem származik belőle.
Bye,Zorka