Deel 1

1.9K 23 6
                                    

POV LAURA:
Ik word wakker en ben nog zo moe want jemig wat wouden die meiden al vroeg naar het strand om daar te lunchen daar. Ik kijk naar buiten en word al snel heel vrolijk. Het is zo lekker weer! Ik kijk hoeveel graden het is en het is 28 graden. Ik maak me gelijk klaar om naar het strand te gaan. We wonen met alle meiden in 1 huis samen met; Britt, Maartje, Nina en Tess. Ik loop naar beneden en iedereen is al klaar om te gaan.

POV MAARTJE:
Laura komt ook eindelijk beneden en we gaan onderweg naar het strand. Wanneer we daar aankomen is het al best druk maar er is nog een plekje in de zon bij een lekker restaurantje.

POV BRITT:
Hehe we zitten eindelijk en de ober komt aanlopen en we geven allemaal onze bestelling door. We praten over van alles en zien in de verte al een groepje van 4 jongens zitten op het strand die er best goed uitzien. Veder heb ik niet veel mee gekregen van het gesprek omdat ik alleen maar oog had voor de jongen met de rooie haren.

POV NINA:
Ineens zegt Laura dat ze een groepje knappe jongens ziet en de kleinere jongen met bruine haren springt er voor mij meteen uit. Jeetje wat een knappe jongen. Ik zie de andere meiden ook al helemaal weg dromen wanneer ze naar de jongens kijken. "Hey niet zo dromen jullie misschien spreken we ze straks nog wel" zeg ik en iedereen schrikt wakker uit het dagdromen.

POV TESS:
Ik was helemaal weg gesmolten van de jongen met blond haar. We aten snel ons eten op om daarna lekker op het strand te gaan zitten en te gaan zwemmen.

POV LAURA:
We gingen op het strand zitten en ik had net al even oog contact met de jongen met het blonde haar. Ik durfde niet naar hem toe te lopen maar we lachte de hele tijd naar elkaar. Toen we met alle meiden in de zee waren kwamen de jongens ook ineens en sprak de knappe me aan. "Hoe heet je?" Vroeg hij. Ik zei dat ik Laura heet. Hij stelt zich voor en heet Matthyas maar ik mag hem Matthy noemen. Hij zei dat de jongens het al de hele tijd over ons hadden omdat ze ons hadden zien zitten en ik werd er meteen blij van. We praatte nog een beetje verder en het was erg gezellig.

POV MAARTJE:
Alle meiden hadden al snel een klik met hun jongen gevonden maar voor mij zat er niemand bij. Ik voelde me een beetje alleen. Toen zeiden de jongens dat ze nog een vriend hadden waar ze mee samen woonde maar die was niet mee omdat hij het druk had. Ik kreeg een beetje hoop dat hij misschien wel iets voor mij zou zijn totdat ik besefte dat we de jongens toch nooit meer zouden zien na vandaag.

POV BRITT:
Ik zie dat Laura & Matthy, Tess & Milo en Nina en Rob t heel leuk hebben. Zelf heb ik het ook heel gezellig met Koen maar ik zie Maartje maar een beetje alleen staan. Ze was eerst heel blij dat er nog een andere jongen was die niet mee was maar later merkte ik dat er iets was. Ik liep naar haar toe en vroeg "Hey Maart was is er" ze legt uit dat ze denkt dat we de jongens hierna vast nooit maar gaan zien dus dat ze de andere jongen vast ook niet ontmoet. Ik zeg dat het vast goed komt en dat ik er voor ga regelen dat het contact blijft.

POV NINA:
Het wordt laat en de jongens stellen voor dat we mee gaan met hun om daar te gaan barbecueën. Ik zie Maartje helemaal blij worden wanneer ze vertellen dat de andere jongen er ook bij is.

Summer Love ❥ ❥Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu