Deel 24

500 13 4
                                    

POV KOEN:
Ik hoor Britt gillen dus ik ren naar de deur. Ik zie Britt op de grond liggen en Tess staat er bij. Je geloofd het niet maar ja Tess. "Wat doe je hier?!" Vraag ik boos. "Ik had gezien dat Milo een nieuwe chick heeft en dat ze zwanger is. Ik laat dat mooi niet gebeuren." Zegt ze. "En dan moet je Britt slaan? Laat die 2 ook gewoon gelukkig zijn. Dek je dat Milo je terug wilt?" Zeg ik. Ondertussen is iedereen erbij komen staan. Dana is huilend naar boeven gerend en Milo rent er achter aan.

POV DANA:
Ik zit huilend in de badkamer. Waarom moest dit gebeuren? Ik en Milo zijn zo gelukkig samen. Waarom word ons dit niet gegund? Milo komt binnen. "Schat ik blijf bij je. Ik weet dat dit heel moeilijk is en niet leuk maar ik blijf bij je. Beloofd." Zegt hij lief. Ik knuffel hem en geef hem een kus. "Ik snap gewoon niet wat ze wilt. We zijn zo gelukkig waarom wilt ze dat verpesten?" Zeg ik huilen. "Lieverd ik weet het niet. Blijf maar even hier ik ga met haar praten. Ik zal niet alleen met haar zijn. Ik zorg dat de rest erbij is. Dan kan er niks gebeuren. Is dat oké?" Vraag hij. Ik knik en loop even naar de spiegel. Ik veeg mijn tranen weg.

POV LAURA:
Koen heeft de ambulance gebeld. Ze zijn er. Ik en Koen gaan mee met Britt. "Doei Mat. Ik hou je op de hoogte van alles." "Ik hou ook Lau" en we geven elkaar een kus. We zitten in de ambulance. Ik tril helemaal. Ik ben zo bang. Wanneer we aankomen bij het ziekenhuis moeten we heel lang wachten. Britt werd meegenomen naar een kamer en daar onderzoeken ze haar.

POV MILO:
Ik loop boos naar beneden. Ik zie dat Tess er niet meer is. "Boys waar is Tess heen?" Vraag ik. Matthy legt uit dat Tess is weg gerend. "Ja of jullie het willen of niet ik ga haar zoeken. Ik laat dit niet gebeuren" zeg ik en ik loop weg. Ik stap mijn auto in en ga Tess zoeken. Ik rij eigenlijk gelijk naar haar huis. Ik bel aan. Ze doet open. "Kunnen we praten?" Vraag ik. "Prima kom binnen" zegt ze. We zitten op de bank. "Waarom deed je dit? Ik ben gelukkig met Dana en Britt heeft er niks mee te maken." Zeg ik. "Milo luister, sinds het klaar is tussen ons voel ik me zo leeg. Ik ben erg geschrokken van wat er net gebeurd is. Ik had zoveel woede in me omdat ik had gehoord dat Dana zwanger is." Zegt ze. "En dan is dit de juiste oplossing?" Zeg ik. "Nee maar dit wel" zegt ze en ze probeert me te zoenen. Ik duw haar weg. "Doe normaal! Je weet dat ik niks van je wil. Donder op trut." Zeg ik boos. Ik loop weg en rij weer naar huis.

POV KOEN:
Ik ben zo bang. We hebben een nachtje in het ziekenhuis geslapen. We zitten weer te wachten. Er komt een arts naar ons toe. "Ik heb meer nieuws over Britt" zegt ze.

Of ik van cliffhangers hou? Hahahaha sorry. Heel misschien later vandaag nog een deel maar moet even kijken en anders misschien morgen. Ik wil weer elke dag of om de dag gaan plaatsen want de laatste tijd was het echt weinig.

Summer Love ❥ ❥Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu