Deel 4

779 15 4
                                    

POV MATTHY:
Op het moment dat Noa op me af kwam lopen me een kus gaf wist ik niet wat ik moest doen. Ik kon haar niet weg duwen. Ik weet niet waarom maar ik kon het niet. Ik hou zoveel van Laura en zie haar kapot gaan. Ze rend weg. Ik krijg een error in mijn hoofd en weet niet wat ik moet doen. Ik bedenk al snel dat dit zo dom was en dat mijn hart echt bij Laura ligt. Ik ren achter haar aan maar ze had Rob zijn autosleutels gekregen dus reed net voor mn neus weg in zijn auto. Iedereen is boos op me maar dat kan me nu niet schelen. Ik moet achter Laura aan.

POV LAURA:
Rob is geweldig dat hij zijn autosleutels gaf. Ik merk dat Matthy achter me aanrijd maar zodra ik bij hun huis ben pak ik mijn spullen die er liggen zodat ik snel onze eigen auto kan pakken en naar ons huis kan rijden. Onze auto stond namelijk nog bij hun huis. Ik ben er en stap uit. Matthy had me bijgehouden dus was er ook. "Ik begrijp het als je nu niet wilt praten maar ik hou zo zielsveel van je en wil je niet kwijt Lau. Ik heb de domste fout in mijn leven gemaak." Zegt hij. "Mat ik moet hier over nadenken, ik ben helemaal gebroken. Ik had nooit van je verwacht dat je me dit aan zou doen. Ik spreek je later misschien nog wel. Verwacht niet teveel van me." Gelukkig begrijpt hij ook dat hij fout zit en laat hij me maar even. Nadat ik mijn spullen heb gepakt rijd ik met mijn auto naar huis.

~tijdskip~

POV MATTHY:
De boys zijn weer thuis en praten niet tegen me. Ik begrijp ze helemaal. Ik ben een lul. Noa had me nog een appje gestuurd maar ik heb haar op alles geblokkeerd. Het was tijd om avond te eten dus ik ging naar beneden. Het was dood stil tijdens het eten. "Jongens luister, jullie weten dat ik een zwak heb voor Noa. Die is na vandaag wel weg aangezien ze mijn leven heeft verziekt. Laura was perfect en ik wil haar niet kwijt. Ik ga er alles aan doen dat ze me vergeeft. Ik hoop gewoon dat jullie me kunnen vergeven want ik wil echt geen ruzie met jullie." De jongens keken me aan en na een tijdje stilte zei Raoul "maatje ik begrijp je, je ziet tenminste in dat je fout zat en dat vind ik netjes. Ik wil je vergeven maar weet niet of Laura je nog kan vergeven." De andere boys zijn het met Raoul eens dus met hun is het goed. Ik twijfel een beetje of ik Laura een appje moet sturen.

POV LAURA:
Ik heb met de meiden gepraat. Ze zijn heel erg boos op Matthy maar ze zeiden wel dat hij heel veel spijt heeft en dat ze hem echt zo verdrietig zagen. Mij boeide dat niet zoveel want ik moet gewoon even nadenken. Ik hou echt heel veel van hem maar hij heeft me zoveel pijn gedaan. Ineens krijg ik een appje in de groep met zijn alle.

Lammetjes! 🐑
Matthy🥰🥰: hoii allemaal, ik weet dat de meeste van jullie op dit moment heel boos op me zijn en dat begrijp ik. Ik heb de domste fout uit mijn leven gemaakt. Ik heb Noa gelijk op alles geblokkeerd maar dat maakt het natuurlijk niet goed van wat ik heb gedaan. Tussen mij en de boys is het goed. Tegen de meiden wil ik ook sorry zeggen. Ik weet hoeveel ik Laura pijn heb gedaan en jullie zijn haar vriendinnen dus ik begrijp dat jullie boos zijn. En allerliefste Laura, ik weet dat je moet nadenken en al reageer je pas over een maand op dit bericht het maakt me niet uit ik hoop gewoon dat je het me kan vergeven. Ik hou zielsveel van jou en begin oprecht gevoelens te krijgen. Ik heb dat niet snel bij een meisje. Ik bied duizend maal mijn excuses aan om het goed te maken. Ik wou eigenlijk een weekje weg naar ibiza boeken. Ik wou eerst toestemming vragen en wil eerst dat alles goed is. Ik begrijp het als Laura tijd nodig heeft en die krijgt ze ook. Jullie zijn de beste en ik hou van jullie allemaal stuk voor stuk. Matthy ❤️

Brabanderrr🐒: heel goed verwoord mat! Ik ben trots op je en ben blij dat je inziet dat dit een domme fout was. Ik zou het heel leuk vinden om met z'n alle even een weekje weg te gaan. Hoop dat iedereen het hier mee eens is.

Papa Roelie😘: eens met Rob!! En Lau neem de tijd. Er is geen haast. Hoop dat alles goed komt hou van jullie!!

Britterbal❤️ : ik ben blij dat je je fout inziet en dat je je excuses aanbied. Laura is gebroken dus weet niet of ze snel reageert. Ik kan het je vergeven maar doe het aub nooit meer! Lijkt me leuk om er even tussen uit te gaan met zijn alle.

Rooie👨‍🦰: mat wat goed verwoord. Eens met de rest die zijn mening al gegeven heeft. Kijk er naar uit om even weg te gaan met z'n alle.

Maarttt❤️: britt zegt precies wat ik ook wou zeggen. Kom op mat, laat je meisje niet zomaar gaan. Ik weet dat je van dr houd.

Tess❤️: lijkt me leuk mat! Goed dat je je excuses aanbied.

Nieeenn❤️: fijn dat je spijt hebt en je fout inziet. Lijkt me gezellig met zijn alle. En tis goed tussen ons hoor mat!

Kale👨‍🦲: je weet dat t goed zit tussen ons mat. Mooi verwoord. Laat je meisje niet zomaar gaan. Lijkt me gezellig!

Ik weet niet wat ik moet reageren. Ergens wil ik het hek vergeven omdat ik zoveel van hem hou maar ik ben zo boos. Ik denk er nog even over na en ik zie wel.

POV MATTHY:
Wat een lieve reacties van iedereen. Dat doet me echt even goed. Ik zie dat Laura het heeft gelezen. Ze moet waarschijnlijk gewoon nog nadenken. Ik geef haar die tijd. Het is al laat dus ik ga maar proberen te slapen.

Heeeyy, wat vinden jullie ervan. Even een wat groter deel. Volgende keer komen er ook weer pov van de rest. Xx

Summer Love ❥ ❥Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu