Deel 2

955 19 8
                                    

POV MAARTJE:
We mochten mee met de boys naar hun huis om daar de barbecueën en ik was helemaal blij en druk geworden omdat ik de andere jongen ging ontmoeten. We reden er heen en het was maar 10 minuutjes rijden. We liepen naar binnen en daar zat hij. Ik werd er helemaal stil en verlegen van want wat is hij knap, niet normaal. Ik stelde me voor en hij merkte dat ik verlegen werd en zei "ik bijt niet hoor" ik lachte lief en voelde me op me gemak.

POV MATTHY:
Het was liefde op het eerste gezicht. Ik voelde het. Ik weet natuurlijk niet hoe Laura over ons denkt maar ze is geweldig. Ik was zo blij dat ze mee gingen met ons. Ik merkte ook aan Raoul dat hij Maartje wel zag zitten en de andere boys waren ook aardig bezig.

POV KOEN:
Ik vind Britt zo knap, lief en gezellig. Ik wil vanavond echt een move maken. We waren lekker aan het eten met zijn alle en ik merkte dat ze het koud kreeg. Ik vroeg of ze een trui wilde lenen. Tuurlijk zei ze ja en we gingen er 1 halen in mijn kamer.

POV BRITT:
We liepen Koen zijn kamer binnen en ik voelde ineens 2 handen op mijn heupen. Ik draaide me om en zag Koen lief lachen. "Weet jij wel hoe knap en lief je bent. Je laat me zo gelukkig voelen ook al ken ik je zo kort ik hoop dat dit niet voor 1 dag is". Ik begin er van te blozen en geef hem een knuffel die voor eeuwig lijkt te duren. We zijn denk een uur boven geweest en hebben over van alles gepraat. Het is zo leuk met hem. Toen we beneden kwamen merkte we dat er harde muziek op stond en dat iedereen al een beetje aangeschoten was.

POV TESS:
Ik stond de hele avond met Milo te dansen en we hadden het zo gezellig. We hebben over van alles gepraat en toen ineens zei Matthy "jongens ik merk dat iedereen wel wat drank op heeft dus eigenlijk kunnen de meiden niet naar huis, misschien is het handiger als ze blijven slapen". Iedereen vond het goed en ik zag Milo stiekem naar me lachen.

POV NINA:
Iedereen begon een beetje moe te worden en eigenlijk ging zo langzaam iedereen naar bed. Ik en Rob bleven over. "Zullen we ook maar naar boven gaan?" Vroeg Rob lief. Ik vond het goed en we gingen naar boven. Ik had geen spullen mee dus kreeg een shirt en broekje van Rob. Hij lag al in bed en opende zijn armen dat ik er in moest komen liggen. Ik ging bij hem liggen met mijn hoofd op zijn borst. "Ik vond het heel leuk met je vandaag" fluisterde hij in mijn oor. En zo vielen we in slaap.

POV RAOUL:
Ik lig in bed met Maartje. We hebben nog ongeveer 2 uur lang gepraat toen we in bed lagen om elkaar beter te leren kennen. Het is zo leuk met haar. Gelukkig maar dat die meiden met z'n 5e waren en dat zij er bij zit. We vallen knuffelend in slaap en nog net voor het slapen geef ik haar een kusje op haar voorhoofd.

POV LAURA:
Ik lig naast Matthy. "Ik had echt niet verwacht dat ik hier nu met jou zou liggen, ik vond je zo knap op het strand maar dacht dat het niet wederzijds was" ik voel dat ik gelijk spijt heb dat ik dit zei omdat ik natuurlijk nog niet zeker wist wat hij van mij vond. Hij merkte het aan me en stelde me gerust "Lau maak je geen zorgen dat ik hier naast je lig zegt toch al genoeg" we kijken elkaar lang aan in de ogen en ineens voel ik zijn lippen op de mijne. Het duurde eeuwig maar wat voelde het goed. Ik ben zo blij dat ik hem heb leren kennen. We vallen knuffelend in slaap.

POV KOEN:
Britt ligt naast me en wat ruikt ze lekker. We hebben een top dag gehad en wil eigenlijk nog een move maken. "Britt?" Zeg ik. En ze zegt "ja?". "Ik merk dat er iets is tussen ons, ik bedoel ik heb dit nog nooit eerder gevoeld bij iemand. Heb jij dit ook of niet?". Ze moet lachen en bloost een beetje en zegt "ja Koen ik heb het super gezellig met jou, je bent zo'n leuke jongen". We kijken elkaar aan en ineens zoenen we. Het voelt geweldig. Ik wil dat zij van mij word. Even later zeggen we elkaar slaaplekker en vallen we in slaap.

POV MILO:
Ik woon niet met de boys samen dus lig samen met Tess op de logeerkamer. Ze is zo lief en knap. Ik begin nu al van haar te houden. Hoe kan dat zo snel. We praten over van alles en nog wat en het is zo gezellig. We spreken af om morgen ochtend iedereen ontbijt op bed te brengen. We zeggen elkaar slaaplekker en vallen in slaap.

Wat vinden jullie er tot nu toe van?
Xx laura

Summer Love ❥ ❥Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu