Deel 19

536 15 7
                                    

POV LAURA:
Ik en Matthy komen thuis van een hele leuke avond. Morgen gaan we het mijn ouders en broers vertellen. Wanneer we thuis komen zit Britt op de bank. "Ga maar alvast naar boven" zeg ik tegen mat. Ik ga naast Britt zitten. "Sorry Lau ik had niet zo moeten reageren" zegt ze. "Maakt niet uit het is al goed" zeg ik. Ze verteld hoe blij ze voor ons is.

POV MATTHY:
Ik lig al in bed en ik hoor Laura naar boven komen. Ze doet de deur open. Ze kleed zich om. Wanneer ze klaar is doe ik mijn armen open dat ze bij me moet komen liggen. Komt bij me liggen en kruipt lekker tegen me aan. Ik voel me zo fijn bij haar. "Ik hou van je" fluister ik in haar oor. Ze kijkt me lier aan en zoent me. Dit is echt de vrouw van me dromen.

POV DANA:
Ik lig naast Milo. Hij is zo lief voor me. Ik hou echt van hem. Ik kijk hem aan. Hij lacht naar me. Ik lig met mijn hoofd op zijn borst. Hij gaat met zijn hand door mijn haar. Het is zo fijn om bij hem te zijn. Het gaat echt goed tussen ons. We hebben bijna nooit ruzie. We liggen dicht tegen elkaar aan en zo vallen we in slaap.

POV MAARTJE:
Ik en Raoul zijn de laatste tijd druk voor een huisje aan het kijken. Vanmiddag hebben we een bod gedaan op een huis dus het is heel spannend. We weten niet wanneer we het horen. Het is nu rond een uur of 8 en we liggen alvast in bed. Raoul zijn telefoon gaat. Het is de makelaar. Ik hoor niet wat hij zegt maar Raoul lijkt nogal blij. Hij hangt op en kijkt me aan. "Raad eens wie een nieuw huis hebben?" Zegt hij heel blij. "Omg je maakt een grapje" zeg ik heel blij en zoen hem. Ik ben zo intens gelukkig nu. Ik ga samenwonen met mijn droom man. Het is inmiddels december en we gaan rond januari/februari het nieuwe huis in. We zijn helemaal blij en vallen in slaap.

POV KOEN:
Britt is zo mooi. Ik hou zielsveel van haar. Ik kijk haar aan en lach. "Wat lach je meneertje" zegt ze ondeugend. "Ohjoh mag dat niet meer van mevrouw van Heest?" Zeg ik plagerig. "Voorlopig heet is nog gewoon mevrouw Hardeveld voor jou" zegt ze. "Gaan we snel verandering in brengen schat" zeg ik en ik zoen haar. Ze maakt mij gelukkig. "Shit" zegt Britt ineens. "Wat is er lelijkerd" zeg ik plagerig. Ze geeft me lachend een stomp en zegt "ik moet nog douchen maar lig zo lekker" "dan ga ik toch met je mee" zeg ik. We gaan samen naar de douche en hebben het heel gezellig.

POV ROB:
Nina en ik gaan morgen een dagje shoppen in Amsterdam. Dat weet ze zelf nog niet want het is een verassing. Ik betaal alles voor haar. Daarna s'avonds slapen we in een hotel. Ik heb er heel veel zin in. Ze is de beste vriendin die ik kan wensen. Ik hou zoveel van haar. Ze valt in slaap dus ik pak stiekem wat kleren van haar en leg het in mijn auto. Daarna ga ik ook lekker slapen.

Einde van het verhaal komt steeds meer in zicht! Hoeveel delen willen jullie in totaal? X

Summer Love ❥ ❥Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu