Rozdział 4 - Zauroczenie Zayna do Nialla

23 3 0
                                    

Obudziłem się o 7:00 i udałem się do łazienki biorąc ze sobą czyste bokserki , Liam robił śniadanie w kuchni więc gdy brałem prysznic to się trochę rozbudziłem następnie wytarłem się ręcznikiem i ubrałem czyste bokserki oraz przeczesałem włosy ręką i wyszedłem w tym czasie Liam przyniósł śniadanie i pościelił łóżka a ja za nim ubrałem się w outfit poniedziałkowy to zjadłem śniadanie po śniadaniu Liam wyniósł tacę do kuchni a ja zacząłem się ubierać w outfit poniedziałkowy czyli : Outfit Poniedziałek - Czarna koszulka z napisem Forever Love białe rurki z poszarpanymi końcówkami oraz czarne trampki z Nike. Była 7:30 więc ubraliśmy nasze płaszcze zabraliśmy worki z piórnikami i strojami na Wf . Po 15 minutach byliśmy już pod szkołą . Po wejściu do szkoły skierowaliśmy się do naszych szafek by odwiesić płaszcze i zabrać potrzebne książki i zeszyty na lekcje. Pov Liam : Zauważyłem że Niall był zestresowany więc chcąc dodać mu otuchy powiedziałem że wszystko będzie dobrze spokojnie Niall . Niall popatrzył na mnie i podziękował więc podzwiedziałem że idziemy pod klasę gdzie najpierw mamy dwie godziny z wychowawcą . Niall był bardzo zdenerwowany ale i bardzo szczęśliwy jest 7:50 idzie Zayn i poprosił na chwilę Nialla do klasy będzie dobrze powiedziałem na odchodne do przyjaciela . Pov Niall - byłem w szoku że mam wejść na chwilę do klasy z Zaynem ale weszłem  i widziałem że Zayn chce mi coś powiedzieć ale nie wiedziałem co. Pov Zayn - Kiedy weszłem do klasy z Niallem bardzo podobało mi się to jak był ubrany chciałem mu  powiedzieć że się w nim zakochałem ale postanowiłem dać mu swój numer telefonu. Zayn do Nialla - Niall mam do ciebie pytanie . Niall do Zayna -  Słucham proszę pana co to za pytanie , Zayn do Nialla - proszę nie mów mi na pan mów mi po imieniu , Niall do Zayna - dobrze Zayn , Zayn do Nialla- mam dla ciebie niespodziankę oto mój numer telefonu i jak będziesz chciał porozmawiać to w każdej chwili dzwoń , Niall do Zayna - dziękuję Zayn inja też mam dla ciebie coś oto mój numer telefonu ale i prezent w tej torbie . Zayn do Nialla - dziękuję a prezent zobaczę później teraz proszę zawołaj resztę do klasy, posłusznie zawołałem resztę klasy i gdy lekcja się zaczęła to Zayn na pierwszej lekcji rozdawał nam długopisy z naszymi imionami było to bardzo miłe . O 8:55 zadzwonił dzwonek na przerwę wszyscy wyszli i Liam też , Liam do Nialla - idziesz na przerwę czy nie , Niall do Liama - nie nie chce idź na przerwę. A gdy wszyscy wyszli podeszłym do Zayna bo to on poprosił abym został w klasie  usiadłem bliżej Zayna i zaczął mówić , Zayn do Nialla - Niall pięknie wyglądasz w tym outficie , Niall do Zayna - dziękuję bardzo Zayn , Zayn do Nialla - muszę ci coś ważnego wyznać wstałem i podeszłem do Nialla . Pov Niall - ja także wstałem widząc że Zayn do mnie podchodzi , Zayn do Nialla- Niall popatrz na mnie , więc popatrzyłem na Zayna . Zayn do Nialla - Niall kocham cię spodobała mi się od pierwszego razu gdy ciebie zobaczyłem nie wiedziałem jak ci to wyznać więc postanowiłem wyznać ci to dzisiaj . Pov Niall- do moich oczu napłynęły łzy szczęścia Zayn ja też cię kocham i wtuliłem się w nauczyciela a on podniósł mój podbródek i złączył nasze usta w namiętnym pocałunku oddałem się tej chwili chciałem aby trwała wiecznie ale gdy zabrakło nam tchu oderwaliśmy się od siebie wtedy Zayn wyjął swój telefon i zrobiliśmy sobie kilka zdjęć jak się przytulamy . Zapytałem Zayna czy i ja mogę zrobić kilka zdjęć moim telefonem , Zayn odpowiedział że mogę oczywiście wyjąłem swój telefon ustawiłem aparat na nas było tak cudnie że nie chciałem aby to się skończyło ale podziękowałem Zaynowi i zapytałem czy by nie chciał przyjechać jutro na kilka dni do mnie , Zayn do Nialla - a co na to twoja siostra Katrina Niall, Niall do Zayna - Spokojnie Katrina wyjechała do pracy za granice więc to będzie nasz sekret to jak zgadzasz się Zayn . Zayn do Nialla - zgadzam się będę u ciebie jutro o 17:00 dobrze , jasne Zayn okey i wtedy zadzwonił dzwonek na lekcje bo była 10:15 . Więc Zayn wpuścił do klasy wszystkich . Pov Niall - zauważyłem że Liam jest smutny więc spytałem dlaczego a on powiedział że musi wracać dzisiaj do domu bo jego mama mi napisała że jutro o 16:20 wyjeżdżają do jego kuzynki na pierwszą komunię świętą i dlatego jest smutny bo o 18:00 musi być w domu , spoko rozumiem po lekcjach pojedziemy do domu bo kończymy zaraz po wf-ie o 13:00 i spakujesz się a ja cb odwiozę do domu nie martw się . Liam mi odpowiedział dziękuję jesteś najlepszy . Wybiła 11:20 zadzwonił dzwonek na przerwę i po ten czas leciał bardzo szybko i nim się obejrzałem a była już ostatnia lekcja czyli wf natomiast trzy poprzednie lekcje czyli Biologia , Angielski i Fizyka były o tym jak będziemy oceniani . Na wf gramy w siatkówkę uwielbiam siatkówke , jest 13:00 skończyliśmy lekcje Liam poszedł do szafki a ja do Zayna bo miał teraz okienko zapukałem i weszłem Zayn odrazu mnie przytulił i dał mi pendriva i kartkę z informacją takiej treści ,,Dla mojego kochanego Nialla od kochanego Zayna " z dopiskiem obejrzyj jak będziesz dam . Podziękowałem Zaynowi i schowałem pendriva z kartką do piórnika a potem piórnik do worka . Szybko zbiegłem na dół do szafki bo Liam czekał tam . Niall do Liama - sorka że czekałeś tak długo ale byłem u Zayna , Liam do Nialla - wow super teraz chowaj książki i zeszyty ubieraj płaszcz i ruszamy . Pendriva miałem w piórniki gdy schowałem książki ubrałem płaszcz zamknąłem szafkę i poszedłem z Liamem do mojego samochodu . Po 20 minutach byliśmy w domu Liam odrazu pobiegł się spakować i po 1 godzinie jechałem z Liamem do do jego domu gdy go przywiozłem wysiadł i przybiliśmy piątkę i on poszedł do domu jest 18:20 wróciłem do domu rozebrałem się z płaszcza i poszedłem do góry do pokoju włączyłem komputer i otworzyłem zawartość pendriva było tam 20 zdjęć Zayna wszystkie sobie wydrukowałem i powiesiłem na ścianę i przebrany w piżamę o 19:00 zasnąłem.

Licealna miłośćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz