Rozdział 5 - Wiosenny wtorkowy dzień

19 1 0
                                    

Wstałem równo z zegarkiem w telefonie poszedłem się umyć potem wypić kawę z mlekiem i zjeść śniadanie na które postanowiłem zrobić sobie musli z jogurtem było pyszne . Skończyłem jeść o 7:10 umyłem naczynia ubrałem się we wtorkowy Outfit czyli - Outfit wtorek - Fioletowa koszulka z napisem Be My Lover czarne rurki i białe Conversy z pumy.  Wziąłem worek i telefon z biurka i zszedłem na dół ubierając płaszcz wyszedłem i zamknąłem drzwi na klucz i wsiadłem do samochodu i ruszyłem do szkoły w szkole Byłem o 7:30 skierowałem się do szafki by odwiesić płaszcz zabrałem książki i zeszyty na potrzebne lekcje i udałem się pod klasę biologiczną na tym samym piętrze miałem klasy Chemiczną i Polonistyczną natomiast klasa Anglojęzyczna była piętro niżej , blisko sali gimnastycznej więc było spoko . Lekcja Biologii zaczęła się od napisania tematu następnie nauczyciel rozdał nam karty pracy i robiliśmy o 9:40 zadzwonił dzwonek na przerwę więc akurat skończyłem ostatnie zadanie i oddałem panu od Biologii . Wyszedłem z klasy i poszedłem pod klasę Polonistyczną która była naprzeciwko klasy biologicznej w klasie Polonistycznej zajęcia miał Zayn poszedłem się przywitać i gdy wszyscy wyszli z klasy ja odrazu się rzuciłem w ramiona mojego Zayna . Zayn do Nialla - Hej Niall i złożył buziaczka na moich ustach Niall do Zayna - Hej Zayn o której kończysz dziś pracę Zayn . Zayn do Nialla - o 15:00 potem pojadę do domu po ubrania i na 17:00 będę u ciebie okey Niall . Niall do Zayna - super nie mogę się doczekać powiedziałem przytulając się do Zayna . Zayn do Nialla - ja też nie kochanie a teraz zmykaj pod klasę chemiczną dobrze . Posłusznie ucałowałem bruneta na pożegnanie i poszedłem pod klasę chemiczną . O 10:00 zadzwonił dzwonek na lekcje gdy wszyscy stali czekając na nauczyciela chemii , po 5 minutach nauczyciel chemii zaprosił nas do klasy usiedliśmy i nauczyciel sprawdza obecność Liama nie było bo był u swojej kuzynki na pierwszej Komunii Świętej więc siedziałem sam w ostatniej ławce i po sprawdzeniu obecności nauczyciel napisał temat który uwielbiam o pierwiastkach chemicznych dostaliśmy układ pierwiastków chemicznych do wklejenia do zeszytów . Wybiła 12:00 oznajmujące przerwę wyszedłem z klasy kierując się pod klase Anglojęzyczną gdy byłem już przy klasie podszedł do nas Zayn i powiedział że zamiast angielskiego mamy Język Polski bo pani od Angielskiego jest chora tak bardzo się cieszyłem i Zayn powiedział że wyglądam w tym outficie super a zwłaszcza w koszulce za którą dostałem buziaka w usta . Dziękuję Zayn powiedziałem do niego jesteś cudowny . Po wszystkich lekcjach które skończyłem o 14:00 pojechałem do domu oczywiście najpierw zostawiając w szafce książki i zeszyty . W domu byłem 14:20 weszłem i odrazu gdy zdjąłem płaszcz pobiegłem do góry przygotować miejsce dla Zayna w szafie oraz powiesić mu ręcznik w łazience czysty w kolorze niebieskim. Była 15:00 więc miałem jeszcze dwie godziny zanim przyjdzie Zayn . Zmieniłem pościel na czystą i ogarnąłem trochę dom . Nagle usłyszałem dzwonek do drzwi była 16:50 to Zayn przyjechał bardzo się cieszyłem otworzyłem drzwi i zaprosiłem go do środka odebrałem jego torbę i poszliśmy do góry Zayn się rozpakowywał a ja mu pokazałem gdzie może ułożyć sobie ubrania i kosmetyki o 18:00 Zayn poszedł się umyć po nim poszedłem ja i o 19 oboje zasnęliśmy.

Licealna miłośćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz