Sobotni ciepły dzień nie miałem nic zadane . Wstaliśmy z Zaynem o 10:00 . Zayn miał kilka spraw do załatwienia więc nie było źle , ja natomiast byłem w domu i sprzątałem . Gdy sprzątałem to leciała mi Muzyka i było super . O 12:00 skończyłem sprzątać cały dom i zacząłem szykować Lazanię na obiad ulubione danie Zayna jest godzina 13:00 wrócił Zayn i dostałem soczystego buziaczka od niego. Po 5 minutach nakładałem obiad na talerze zawołałem Zayna który był u góry a na stole ustawiłem kwiaty i świece oraz talerze z obiadem. Zayn zszedł na dół usiedliśmy do stołu i zaczęliśmy jeść . Niall to jest pyszne powiedział Zayn , Zayn ciesze się że ci smakuje tylko powoli jedz bo będzie cię brzuch bolał dobrze , Niall spokojnie kochanie ty moje . Też cię kocham Zayn jesteś moim całym światem , po obiedzie włożyliśmy naczynia do zmywarki i poszliśmy do góry odpocząć . Zayn się położył i zasnął a ja usiadłem przy laptopie i pisałem z Katriną a Zayn spał więc było spokojnie , ale o 15:30 Zayn się obudził a ja muzyki słuchałem leżąc koło Zayna . O 16:00 Zayn musiał wyjść przy okazji położył mi na biurku jakąś karteczkę . Kiedy Zayn wyszedł wziąłem kartkę na której było moje imię byłem ciekawy co na niej jast otworzyłem i zacząłem czytać pisało tak ,, Drogi Niallu mam dla ciebie niespodziankę proszę kochanie spotkajmy się w restauracji Marinero o 18:00 będę czekał na ciebie twój Zayn.'' Byłem zaskoczony ta propozycją ale nie chciałem żeby Zayn był smutny więc zacząłem się szykować . Najpierw prysznic i czysta bielizna , następnie ładny elegancki ubiór postanowiłem ubrać się w garnitur czarno srebrny uszyty przez Katrinę specjalnie dla mnie do tego biała koszula i czarne buty jest godzina 17:30 ubrałem się garnitur i koszule gdyż zadzwonił telefon patrzę Zayn odebrałem .
Zayn - Hej skarbie co porabiasz?
Niall - hej szykuje się na spotkanie z tobą kochanie .
Zayn - więc przeczytałeś moją kartkę bardzo się cieszę i czekam na ciebie w Marinero .
Niall - okey to do zobaczenia w Marinero aniołeczku kocham cię Zayn.
Zayn - do zobaczenia kotku i ja też cię kocham. Więc gdy byłem już gotowy założyłem buty i popsikałem się perfumem z Avon Indyvidual Blue . Pachniałem pięknie i bardzo kusząco zadzwoniłem po taksówkę i po 5 minutach przyjechała taksówka mnie i zawiózł mnie do restauracji Marinero . Gdy dojechaliśmy to zapłaciłem za kurs bi podziękowałem kierowcy . Gdy wszedłem do restauracji Marinero zdjąłem płaszcz i zobaczyłem że Zayn do mnie idzie . Witaj maluszku mój kochany powiedział Zayn , hej Zayn skarbie odpowiedziałem. Poszliśmy do naszego stolika który był w ustronnym miejscu.
Oświadczyny Zayna:
Zayn - Niall skarbie muszę cię o coś zapytać .
Niall - słucham Zayn kotku co się dzieje . Pov Zayn - wstałem i wyjąłem z kieszeni marynarki małe białe pudełeczko ukłęknąłem przed Niallem i zapytałem go . Zayn - Niall kochanie wyjdziesz za mnie . Pov Niall - nie wiedziałem co powiedzieć oczy miałem napełnione łzami ale odpowiedziałem Zaynowi - tak Zayn wyjde za ciebie . Zayn - oto pierścionek zaręczynowy podaj mi dłoń Niall , posłusznie podałem dłoń Zaynowi a ten założył mi na palec piękny srebrny pierścionek zaręczynowy byłem bardzo szczęśliwy tego dnia nigdy nie zapomnę mimo że jeszcze się uczę to mi nie przeszkadza . Tak bardzo się cieszyłem że wezmę ślub z osobą którą kocham ponad życie więc gdy po oświadczynach siedziałem z Zaynem i wtulony w niego jedliśmy kolację i piliśmy szampana to myśleliśmy o naszym ślubie było bardzo dużo pracy a do przygotowania było wiele rzeczy min . Sala stroje zespół muzyczny itp. Więc gdy jechaliśmy do domu rozmawialiśmy o dacie naszego ślubu odbędzie się 25.06.2020 r , w urodziny Katriny będzie to dla niej niesamowity dzień tak jak dla nas znaczy dla mnie i mojego ukochanego Zayna. Wróciliśmy do domu odrazu skontaktowałem się z Liamem czy jutro chciałby iść wybrać się ze mną na zakupy odpisał że tak ale dlaczego zapytał się a ja mu napisałem zadzwoń to ci powiem . Więc kiedy czekałem na telefon od Liama Zayn rozmawiał z Louisem o naszych zaręczynach było super. Po kilku minutach zadzwonił Liam . Niall do Liama - mam wspaniałą wiadomość .Liam do Nialla- słucham co to za wiadomość i po co mam iść z tobą na zakupy jutro . Niall do Liama - Zayn mi się oświadczył a ślub mamy 25:06.2020. Liam do Nialla - aha to dlatego bardzo ci gratuluję Niall masz już osob3 która będzie twoim świadkiem na ślubie . Niall do Liama - a może ty byś chciał nim zostać co ty na to . Liam do Nialla - oczywiście że tak będzie to dla mnie zaszczyt . Więc gdy skończyłem rozmawiać z Liamem to wziąłem czyste ubrania i poszedłem pod prysznic a Zayn był już wykąpany i leżał w łóżku . Kiedy wyszedłem z łazienki to Zayn już spał więc odłożyłem wyciszony telefon na szafkę którą mam obok łóżka bo położyłem do łóżka tak aby Zayna nie obudzić a on się przewrócił w moją stronę i przytulił się do mnie zgasiłem lampkę i poszedłem spać.
CZYTASZ
Licealna miłość
RomanceTa opowieść będzie bardzo przyjemna do czytania i bardzo romantyczna. OBSADA. LIAM - PRZYJACIEL NIALLA NIALL - UCZEŃ LICEUM LOUIS - PRZYJACIEL ZAYNA HARRY - DYREKTOR LICEUM ZAYN - NAUCZYCIEL POLSKIEGO I WYCHOWAWCA NIALLA KATRINA - SIOSTRA NIALLA I...