Rozdział : 1 Nowa Szkoła

40 2 0
                                    

Obudziłem się o 9:00 rano mojej siostry Katriny nie było w domu poszła do pracy . Dzisiaj jest 01.09.2020r piątek i rozpoczęcie roku szkolnego na 10:30 więc poszedłem pod prysznic , po prysznicu zszedłem na dół do kuchni gdzie zrobiłem sobie śniadanie i kawę potem wróciłem do góry jedząc śniadanie i pijąc kawę , ubrałem się w strój galowy . Była 9:20 więc po ubraniu się pościeliłem łóżko i przed wyjściem z domu zaniosłem kubek i talerz po śniadaniu . Potem poszedłem się wyperfumować i zszedłem na dół bo była 9:35 ubrałem buty zabrałem płaszcz i wyszedłem z domu po czym zamykając drzwi na klucz wsiadłem do swojego samochodu i pojechałem po mojego przyjaciela Liama . Gdy już go zabrałem do samochodu i jechaliśmy do szkoły o 9:50 byliśmy koło naszej nowej szkoły , wysiedliśmy z samochodu zamknąłem samochód na klucz i ruszyliśmy w stronę szkoły . Weszliśmy do szkoły nasze płaszcze powiesiliśmy do naszych szafek moja szafka ma numer 15 a Liama 20 . Potem skierowaliśmy się na salę gimnastyczną gdzie była cała uroczystość ustawiliśmy się koło naszych nauczycieli z tabliczkami jaką klasą jesteśmy ja i Liam jesteśmy klasą ,,1b" liceum a naszym wychowawcą jest 32 letni Zayn Malik odrazu bardzo mi się spodobał przez cały czas nie mogłem przestać na niego patrzeć na jego oczy . Po przemowie dyrektora Harryego Stylesa rozeszliśmy się do klas  , moja i Liama klasa liczy 25 osób i jest na drugim piętrze. Usiedliśmy w ławkach ja z Liamem siedzieliśmy w trzeciej ławce. Zayn rozdał nam plany lekcji na cały rok szkolny  zaczęliśmy się przedstawiać potem jeszcze Zayn z nami porozmawiał i po wszystkim rozeszliśmy się do domów . W drodze do domu zaprosiłem Liama na kawę i Liam się zgodził . Pov Niall - nawet gdy piję kawę z moim przyjacielem to cały czas myśle o Zaynie . Niall do Liama - Liam proszę pomóż mi w jednej rzeczy , Liam do Nialla - spoko nie ma problemu  o co chodzi Niall , Niall do Liama - chodzi o to że nasz wychowawca Zayn wpadł mi w oko i nie wiem co mam robić pomóż mi doradź mi . Liam do Nialla - Niall spokojnie najpierw dowiedz się czy ty też mu się podobasz między wami jest 12 lat różnicy (Ale wiek nie jest ważny ważne są uczucia ) - hasło życiowe Liama ty masz 20 lat a on ma 32 lata i jestem pewien że mu się podobasz bo ja jako twój przyjaciel gdy na ciebie patrzę to robi mi się gorąco mówię szczerze jesteś pięknym i mega przystojnym chłopakiem . Niall do Liama - mam dwa łóżka w pokoju zostaniesz na noc i może jutro zmienisz się w mojego stylistę co ty na to. Liam do Nialla - w sumie to czemu nie tylko muszę skoczyć do domu po ubrania i inne drobiazgi jest godzina 16:00 to skoczę do domu po rzeczy i zaraz będę oki . Niall do Liama - spoko to za godzinę będziesz  . Liam do Nialla - pewnie że tak może nawet i szybciej . Pov . Niall - Gdy Liam pojechał do domu po ubrania i inne drobiazgi ja mu zrobiłem miejsce w swojej szafie w łazience na kosmetyki i ręcznik oraz czystą pościel ubrałem ale cały czas myślałam o Zaynie - wysoki przystojny szczupły ciemnowłosy brunet w krótkich prostych włosach i te cudowne zielone oczy . Nagle z rozmyślań wyrwał mnie dzwonek do drzwi to Liam , jesteś szybki jest 16:50  brawo ty Liam , poukładaj sobie ubrania i reszte rzeczy ręcznik masz w łazience w kolorze białym . Gdy Liam poukładał wszystkie rzeczy była 17:20 poszedłem wziąć szybki prysznic i po mnie poszedł Liam i o godzinie 20:00 oboje Zasnęliśmy .

Licealna miłośćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz