4.Iubire adevarata

46 0 0
                                    

Din perspectiva lui Ally

-Nu,nu,nu! De ce el? De ce Andy? De ce, de ce ,de ce? Mai bine eram eu in locul lui! Mai bine muream eu!

Ambulanta si politia au venit destul de repede! Ce bine! Sper ca Andy se va face bine! Am fugit după ambulanta in care l-a băgat pe Andy pentru a urca si eu cu el dar doctorii nu m-au lăsat.

-Va rog frumos! Trebuie sa vin si eu! spun eu plângând de durere.

-Îmi pare rău domnișoară! Astea sunt regulile! Nu va putem lua cu noi!

-Lasati-le dracu de reguli! Trebuie sa vin! tip eu nervoasa la ei.

Deny a venit si m-a luat forțat de lângă ambulanta.

-Lasa-ma! tip eu la el.

-Ally calmeaza-te! Hai sa mergem după ei! Masina mea e parcata aici! spune el încercând sa ma liniștească știa ca nu va reusi.

M-am urcat in mașină lui Deny pentru a merge la spital. In mașină Deny mi-a dat telefonul. Aveam mai mult de o suta de apeluri de la mama așa ca am sunat-o.

Convorbire
Mama: Ally! Scumpo! Unde ești? Ești bine iubito?
Eu: Mama? Su...sunt bine!
Mama: Iubito, unde ești? Si de ce plângi?
Eu: Mama l-au împușcat!
Mama: Scumpo, cine, ce a împușcat?
Eu: L-au împușcat pe Andy!
Mama: Cine? Cine l-a împușcat pe Andy?
Eu: Joseph!
Mama:Cine e Joseph?
Eu: Mama vino la spital! Repede! Îți spun acolo tot ce s-a întâmplat!
Mama: Iubito...
Convorbire incheiata

In sfârșiți am ajuns la spital. Am fugit direct la recepție si am întrebat de Andy William.

-Scuzati-ma! Andy William in ce camera e?

-Scuze dar nu avem niciun Andy William!

-Prostilor! spun eu furioasa fugind sa caut in toate camerele pana când Deny m-a oprit.

-Ally stai! spune acesta.

-Lasa-ma! De ce m-ai oprit? întreb eu supărata.

-Gata! Gata! Nu mai răscolii toate camerele! Il vom găsi pe Andy! spune Jess.

-Hey! De Nick știți ceva? ne întreba Kely.

-Nu! spune Deny.

Pe coridor trecuse un doctor, bun prieten cu ai mei.

-Ma scuzați! A venit un nou pacient de curând! Cam acum 5 minute! Știți ceva de el?

-O, da! A intrat la operație! spune acesta plecând.

Eu am căzut pe jos si am început sa plâng pana când am simțit pe cineva cum ma mângâia. Mi-am ridicat capul pentru a putea vedea cine era.

-Roxanne? Ce cauți tu aici? întreb eu uitandu-ma la verișoara mea.

-Am auzit ca iubitul tau a pățit ceva grav! Mi-a zis mama ta! Am venit cu ea!

-Si unde e mama? întreb eu cu lacrimi in ochi in timp ce o iau in brațe.

-Am venit! Am veni! Scumpo! Ești bine?

-Nu sunt bine deloc! Mama, Andy e in operație! spun eu plângând si lund-o in brate.

-Draga mea! Ce s-a intamplat?

-Am fost rapita! Si...si au vrut sa ma împuște dar Andy s...s-a băgat in fata pentru a ma salva!

-Nu se poate!

-Buna doamna Andrew! spun Jess si Deny in același timp venind de la automatul de cafea.

-Buna copii! Voi cum sunteți? Ați pățit ceva?

-Nu!

-Noi am scăpat teferi! spune Deny.

Roxanne s-a apropiat de noi si m-a luat in brate. Probabil a văzut ca nu ma simțeam bine si a vrut sa ma ajute.

-Oh, copii ea e verișoara mea Roxanne! Roxanne ea e prietena mea cea mai buna Jessica si iubitul ei Deny! spun eu.

-Buna! Ma bucur sa va cunosc!

-Si noi pe tine! spun cei doi la unison.

-A vazut-o cineva pe Kely? întreabă Jess îngrijorata.

-Nu!

-Ea a pățit ceva? Cum este? întreabă mama.

Pentru un moment eu, Deny si Jess am încercat sa ocolim intrebarea dar mama a insistat sa raspundem.

-Kely...a fost cat pe ce sa vie violata acolo! spune Deny.

-Ce? Nu se poate așa ceva! spune mama.

-Liniște! A ieșit doctorul de la Andy! spun eu alergând spre el. Domnule doctor, spuneti-mi va rog cum este!

-Trebuie sa vorbesc cu părinții lui!

-Părinții lui au murit acum 2 ani! Noi suntem aici pentru el! spune Jessica.

-Imi pare rău sa va anunț asta dar...

-Dar?Va rog nu îmi spuneti ca a murit! spun eu izbugnind in lacrimi.

-Nu! Dar a intrat in coma, iar șansele de a supraviețuii sunt de 1 la un milion! Glonțul i-a atins o părticică din inima! Si desi a atins doar o părticică a făcut pagube grave, foarte grave!

Nu nu nu! Nu se poate! De ce este viață atât de cruda? De ce avem mereu numai de suferit? Mereu trebuie sa se întâmple ceva rău! Stiu ca nu e bine sa gândesc așa dar daca Andy moare prefer sa mor si eu! Nu pot sa trăiesc fara el! Decât sa nu il am pe lumea asta, mai bine il am pe lumea cealaltă!

M-am dus afara si am început sa tip de durere. Simțeam ca acolo îmi e sfârșitul! Nu vroiam sa mai sufăr, nu vroiam sa mai plâng, nu vroiam sa mi se mai rupă inima in mii de bucatele si sa nu poată fi lipită la loc, nu vroiam sa mai am parte numai de rele, tot ce vroiam era sa scap de toate problemele pe care le am.

-Ally! Stai! Te rog! spune Jess alergand spre mine si lundu-ma in brațe.

-Nu pot! Nu pot sa trăiesc fara el Jess! Nu pot! Vreau sa mor! spun eu inecandu-ma in lacrimi.

-Nu vorbii așa!
Hey!Sper ca va place povestea noastra pana acum,sa stiti ca mai avem o carte "Nascuta sa vaneze" am postat primele 3 capitole si acolo,sper sa va placa ambele povesti.Nu ezitati sa ne lasati comentariile voastre,va multumim pentru ca ne cititi cartea.
B&M

Vieti incurcate: Pe viata si pe moarte [ PAUZA ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum