2. Joseph Spin

96 0 0
                                    

In sfârșit am ajuns înapoi in Forks! Îmi vine sa pup pamantul! Am scăpat cu bine! M-am dus pana acasă înainte sa mergem cu toții la spital cu Kely. Mama era foarte îngrijorata pentru mine. Cred ca era normal!

Imediat ce am ajuns acasă am luat-o in brațe pe mama. Nu vroiam sa ii mai dau drumul. După ce am terminat de povestit despre ce s-a întâmplat acolo m-am dus in camera mea si m-am schimbat repede.

M-am îmbrăcat intr-o bluza alba,o eșarfă crem, niste blugi rupți, un sacou crem si niste tenesi albi.

-Ally! Scumpo! A venit Andy! striga mama la mine.

-Spune-i sa urce!

-Am urcat si singur nu trebuie sa îmi spună nimeni! îmi spune el intrând in camera si sarutandu-ma ușor. Ești bine?

-Nu! Ma gândesc la ce s-a întâmplat! Ce Doamne iarta-ma era ala?

-Nu...nu stiu dar calmeaza-te! Ok?

-Ok!

-Hai! Mergem? întreabă el.

-Da! spun eu sarutanu-l pasional.

Din perspectiva Jessicai

Prin ce coșmar am trecut!

Stau acum in pat lângă Deny. Il țin de mana si ma gândesc la cum ar fi fost viață mea fara el. Îmi vine sa mor doar când ma gândesc.

Deny! Nu vreau sa te pierd! spun eu cu lacrimi in ochi.

-Nu o sa ma pierzi! îmi spune el sarutandu-ma ușor.

Fara sa îmi dau seama acesta se pusese deasupra mea. Am început sa ma joc cu mana pe spatele lui intr-un mod pervers. După ce ma sărutat pe buze acesta coboarâ încet spre gat. Începea din ce in ce mai mult sa îmi ridice tricoul meu albastru pana când mi l-a dat jos iar eu am rămas in sutienul meu cu dantela neagra. Atmosfera noastră intima a fost întreruptă de Ally cara a intrat ca un vârtej in camera.

-Hai sa merrrgggeeemm! Scuze de deranj! Nu știam ca...știți voi! Va las sa va pregătiți!

-Da asta spuneam si eu! spun eu dandu-ma jos din pat.

Am mers la spital cu toții. Mama lui Kely a dus-o deja acolo. Am intrat cu toții in salon.

-Ești bine? Cum te simți?întreabă Ally îngrijorata.

-Mai bine!

-Ce au spus doctorii? întreb eu la fel de îngrijorata.

-O sa fiu bine!

-Ce bine! spune Ally ușurata.

Am stat cam o ora in salon cu ea. Am vorbit in continuu despre nu stiu ce chestii, in fine.

,,Țârrr!!!,, se aude un telefon. Era al lui Ally.

-Scuze băieți. E mama! spune ea ieșind pe hol.

Peste cateva momente a intrat din nou in salon. Și-a luat geanta pe umar si a plecat dar nu înainte de a ne spune ca mama ei a sunat-o sa vina acasă si bine înțeles nu înainte de al pupa pe Andy.

Am mai stat la Kely pana pe la vreo noua seara când Andy a primit un apel.

Convorbire

ANDY: Buna seara doamna Andrew!
MAMA LUI ALLY: Buna Andy! Auzi cumva Ally e cu tine? Am sunat-o acum o ora sa vina acasă si tot nu a venit!
ANDY: Cum adică nu a venit inca acasă? A plecat de aici acum o ora!
MAMA LUI ALLY: Acum o ora?
ANDY: Da! Acum o ora!
MAMA LUI ALLY: Off... Si de ce nu a ajuns? Doamne sper sa nu i se fi întâmplat nimic!
ANDY: Va, va sun imediat ce aflu ceva! Promit!

Vieti incurcate: Pe viata si pe moarte [ PAUZA ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum