8.Botezul si Marea Descoperire

17 0 0
                                    

Din perspectiva Jessicai

Off, a venit si ziua cea mare, botezul. In sfârșit o sa putem intradevar sa ii spunem micuțului nostru pe nume,David.

M-am îmbrăcat elegant, intr-o rochie de culoare roz, cu o singura bretea, pe alocuri cu niste paiete si niste pantofi negrii cu toc de vreo 10 centimetri si cu tinte pe ei. Nașa mea de încredere, Ally, s-a îmbrăcat cu o rochiță crem, pe corset are paiete si la mijloc o curea cu o fundița in mijloc. Bine înțeles ca nici ei nu ii lipsesc pantofii, ea sa incaltal cu niste pantofi de culoare galben-maroniu,plini de sclipici. La coafura a ales ceva simplu, niste bucle. Kely ,,a doua mea nașa,, s-a îmbrăcat cu o rochie verde închis, cu mici colțuri si niste pantofi de culoare verde-albastrui. La coafura e și-a ales un coc. Roxanne a ales o rochie neagra, cu o funda mare in partea stânga si fara bretele. Pantofii nu au fost prea împopoțonați, a ales niste pantofi cu toc de vreo 15 centimetri si negrii, si parul nu si l-a făcut in vreun fel. Parul eu mi l-am strâns intr-o parte iar in cealaltă parte era liber.Deny si restul baietilor erau imbracati in costum,erau asa de draguti dar punctul culminant era David.El era imbracat intr-un costum alb cu albastru,o palariuta de aceiasi culoare si niste botosei micuti albi.

Deny era asa emotionat. Nu ma mira, adică si eu eram la fel de emoționata.

Ma uitam in oglinda ai nu îmi venea sa cred ca am un copil si ca astăzi ii fac botezul. Ma simt ca o regina care azi își încoronează fiul iar el devine prinț. Ma simt extraordinar!

-Hey! Ești ok? spune Ally fericita apropiindu-se de mine si lundu-ma in brațe.

-Da, doar ca... sunt foarte entuziasmată! spun eu tremurând de emoții.

-Gata! Gata! Calmeaza-te! Nu ai de ce sa ai emoții! Ești îmbrăcată superb, ești frumoasa, ai un iubit care te iubește si aveti si un copil minunat împreună! Si ma bucur foarte mult ca ești prietena mea! Te iubesc mult, piticanie! Ești o persoana minunata!

-Awww... Si eu te iubesc mult! Si ma sunt cea mai fericita ca ești prietena mea cea mai buna! Si David e foarte bucuros ca ești nașa lui!

-Dar chiar, unde e David?

-E cu băieții!

-E cu băieții? Mai bine ma duc sa vad ce fac ei! Ok?

-Ok!

După botezul religios am pășit de mana cu David si cu Deny in restaurant. Ma simțeam de parca mergeam pe covorul roșu. Când am intrat Ally a început sa cante:

You can count on me like 1 2 3
I'll be there
And I know when I need it I can count on you like 4 3 2
And you'll be there
Cause that's what friends are supposed to do, oh yeah
Wooooh, Wooooh, Yeah, Yeah

If you toss and you turn and you just can't fall asleep
I'll sing a song beside you
And if you ever forget how much you really mean to me
Everyday I will remind you
Ooohhh

Dar a cantat piesa intr-o varianta mai lenta astfel încât sa o facă intr-un fel mai romantica.

Toți invitații au venit pe rand sa ne felicite. Prințe invitati se afla si tata, care am văzut după fata ca nu prea era fericit ca ii fac botezul copilului meu când am 18 ani. Asta m-a cam întristat puțin pentru un moment dar m-am hotărât ca nu voi lăsa pe nimeni sa îmi strice una din cele mai frumoase zile din viață mea.

Fara sa îmi dau seama Deny plecase de lângă mine si se urcase sus pe scena lângă Ally si i-a spus ceva la ureche. Nu stiu sigur ce dar nu mai contează.

Peste câteva momente a început Ally sa cate o melodie foarte frumoasa care mie îmi place mult.

Cause it's a beautiful night,
We're looking for something dumb to do
Hey baby,
I think I wanna marry you

Is it the look in your eyes,
Or is it this dancing juice?
Who cares baby,
I think I wanna marry you

Just say I do,
Tell me right now baby,
Tell me right now baby

Cause it's a beautiful night,
We're looking for something dumb to do
Hey baby,
I think I wanna marry you

Iar in secundă doi l-am văzut pe Deny stand in genunchi in fata mea. Nu îmi venea sa cred. Ma cerea in căsătorie.

-Pe masura ce trece timpul, simt din ce in ce mai mult ca tu esti jumatatea mea, sufletul meu pereche.Suntem atat de diferiti si totusi atat de asemanatori, cand eu sunt bucurie, tu esti tristete, cand eu sunt lacrimi, tu esti zambet, formam un tot, cu tine simt ca am masura si echilibru in toate. Si pentru a nu pierde toate acestea, as vrea cu tine sa-mi petrec toata viata. Imi acorzi onoarea de a fi sotia mea?

-Da! spun eu hotărâtă sarutandu-l.

Nu pot sa cred! Am un copilaș superb, am un iubit minunat care m-a cerut in căsătorie si împreună vom forma o familie frumoasa si iubitoare.

Ally, Kely, Andy, Nick si mama erau câțiva din putinii oameni fericiți care erau de fata si au văzut ceea ce tocmai s-a întâmplat. Tata, Roxanne si mama lui Deny erau cei căror nu prea le convinea situația dar asta e! Nu am ce face! Il iubesc pe Deny, el ma iubește, si din aceasta cauza vrem sa rămânem împreună pe vecie.

-Bravo! se aude o voce cunoscuta care venea de lângă intrarea in restaurant.

Nu pot sa cred! Era Joseph! Ce cauta aici? Nu înțeleg! I-am dat tot ceea ce a vrut, i-am dat comoara.

-Ce cauți tu aici? întreabă Deny indreptandu-se spre el si pregatindu-se sa ii dea un pumn.

-Deny stai! spun eu oprindu-l

-Opa...ușor Hercule! Ce ai, fierb hormonii in tine? spune Joseph rânjind ca un bou la noi, se vedea ca e luat in freza.

-Ce cauți tu aici, nemernicule? spune Ally pregătită sa il pocnească bine de tot.

-Calm iubire! spune el mangaind-o pe fata.

Andy se abținea cu greu sa nu il bage el de data asta in coma.

-Ce cauți aici? Ce mai vrei de la noi? spun eu deja enervata de situație.

-Dar ce? Nu am dreptul de a asista la botezul nepoțelului meu? întreabă el cu un zâmbet malefic.
Nu va asteptati la asta nu?V-a placut gestul lui Deny(cantecul)?Ne pare rau pentru potentialele greseli!Lasati-ne parerile in comentarii si va multumim pentru ca ne citiți cartea,va pupam!
B&M
P.s. in imagine aveti rochiile cu care au fost imbracate fetele(Jess,Ally,Kely,Roxanne) la botez.

Vieti incurcate: Pe viata si pe moarte [ PAUZA ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum