10. Rau sau Bun?

12 0 0
                                    

-Mama!spun eu.

-Ce este scumpo?

-Vreau sa ma întâlnesc cu tata! Adevăratul tată!

Toți cei de lângă mine au rămas cu gurile căscate. Se mirau foarte tare de ceea ce tocmai am cerut. Pana si eu ma miram in adâncul meu, dar o părticică din inima mea vroia sa vorbească cu Joseph, adică cu tata. Vroiam niste raspunsuri. De ce a ajuns la închisoare? De ce s-a purtat așa când a aflat ca mama era însărcinată? De ce nu m-a căutat după ce a ieșit din închisoare? Am atâtea întrebări la care nu găsesc niciun răspuns. Tocmai din cauza asta vreau sa ma întâlnesc cu Joseph, poate ma poate lamurii.

-Draga mea...nu nu cred ca se poate! spune mama surprinsa.

-De ce? întreb eu curioasa.

-Pai...

-Mama! Vreau asta! spun eu hotărâtă.

-Bine! Sa vad ce pot face! spune ea puțin supărata.

-Mulțumesc! spun eu plecând in camera lui David.

Micuțul de el,dormea dus! Era foarte frumos sa ma uit la el cum doarme. Parca ma uitam la un înger. M-am băgat in pat si am încercat sa adorm dar fara succes. Deny a vrut sa doarmă la mine dar eu nu am vrut.

Din perspectiva lui Ally

M-am dus cu Andy spre casa lui. Când am ajuns ușile erau închise.

-Ciudat! spune acesta scotandu-si cheile si deschizând ușă.

Am intrat încet in casa. Era întuneric bezna. Nu puteai vedea nimic prin casa.

-Auch! spun eu.

-Ally ești bine? spune Andy venind spre mine.

-Da, doar ca am dat cu piciorul de un scaun! spun eu.

Andy a aprins lumina astfel putând sa vad în sfârșit. El și-a luat telefonul si a sunat-o pe bunica lui.

Convorbire

Andy: Buna bunico! Ce faci? Unde esti?
Bunica lui Andy: Buna scumpule! Nu mai ti minte? Am spus ca eu plec la matusa ta in seara asta si ma intorc mâine seara!
Andy: Oh da. Scuze! Am uitat!
Bunica lui Andy: Nu face nimic! Ai grija de tine, si de Ally! Salut-o din partea mea apropo! Te pup!
Andy: Ok mama! Si eu te pup! Pa!

Convorbire încheiată

-Unde e bunica ta? întreb eu.

-E la matusa mea si vine maine.

-Ok.

Andy m-a luat în brațe. Eu i-am înconjurat mijlocul cu picioarele astfel încât sa nu mai aibă nicio scăpare. Pana sa îmi dau seama am ajuns in camera lui. El m-a aruncat in pat si și-a dat jos tricoul lui negru. Rămăsese la bustul gol. Eu am început sa roșesc atunci când i-am văzut pătrățelele lui bine definite. Acesta s-a aruncat pe mine si ma pus deasupra lui astfel pautandu-mi rupe rochia mea frumoasa. Fara sa observ ramasesem in lenjeria mea intima neagra cu dantela alba formata din doua piese. Andy încerca sa îmi desfacă si sutienul dar l-am oprit, apoi el a afișat un zâmbet pervers.

Vieti incurcate: Pe viata si pe moarte [ PAUZA ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum