Bu satırları her zamanki gibi odamın bir köşesindeki çalışma masamda yazmıyorum!. Evet sizinde anladığınız üzere evi aldık! , ve yeni evdeki yeni odamızdan yazıyorum Jen ve Ashley ise uykumuzun açılması için kahve hazırlıyorlar.Bugün eve yerleştik fakat henüz eşyalar tam yerleşmedi ve temizlik yapılmadı , yarın haftasonu olduğundan temizlik yapacağız şimdiden yoruldum ben aslında , belkide annelirimiz haklıydı nasıl bir evin sorumluluğunu üstlenecektik?,ama Ashley'in annesi öyle düşünmüyor Ashley'in annesi bu erken yaşta bunları öğrenmenin ileriki dönemler için çok faydalı olacağını söylüyordu, oda haklıydı!.Zaten vazgeçemezdikde bu bizim çocukluk hayalimizdi! Vazgeçmek olmazdı şimdi henüz yolun başındaydık.Doğrusu gecenin bu saatinde uyumuş olurdum genelde ama heyecandan uyuyamamıştım,odamızda bir altı üstlü ranza birde tek kişilik yatak vardı, ranzada sırayla yatacaktık, ve en kötü yanı ise biz üç kişi sadece iki kişilik bir dolabı paylaşacaktık , bavullarımızı yerleştirmiştik zor olsada sığmıştı.Herneyse, bu arkada evimizin camından okul rahat bir şekilde görünüyordu! Ve bu muhteşemdi,artık erkenden kalkma derdi yoktu bizim için derse son 5 dakika kala evden çıkacaktık ve bol bol uyuyacaktık.Cumartesi günleri ailemizi ziyaret edecektik pazar ise gezmeye gidecektik!, yani yarın kim bilir belkide sinemaya gideriz ama ilk olarak evi yerleştirmeliyiz.Çok mutluyum,tabi sabahki olayı saymazsak, henüz evden çıkmamıştık, bavullarımı son kez gözden geçiriyordum daha sonra aklıma şirketi aramak geldi hemen Jen ile birlikte aradık , ve telefonu açan kişi annem olmuştu!!!, artık işimizi garantiye almıştık ,annem cidden sekreter olarak çalışıyordu.Herneyse bizim kahvelerimiz geldi soğutmadan içeyim bari .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımdaki Gizli defterim
Chick-LitBu hikaye kateline adlı 16 yaşında ailesi içinde büyük sıkıntılar yaşayan fakat en yakın arkadaşı jennifer ile bu sorunları çözmeye çalışan bir kızın gizli defterini anlatıyor. Bakalim kat arkadaşı jen ile yeni okullarına alışıp karanlık hayatların...