Bu bu resmen bir facia!
Annem beni psikolok randevum için saat 06:30'da kaldırdı . Hemen bir taksiye binip gittik ama ne yazıkki doktorun gelmesine daha 1 saat varmış! Bu tamamıyla bir rezalet. Şimdi annemle ben 1 saat boyunca bu hastanede ne yapabilirdikki diye düşünürkeen aklıma hastanenin bitişiğindeki kafe geldi! Tabii ya bu kafeye geçen yaz jen ile gelmiştik ve çilekli milkshake'inide çok beğenmiştik .Hemen jen'e telefon açtım zaten oda hastanenin yakınlarındaki kütüphanedeymiş. Birlikte kafede çilekli milkshake mizi yudumlarken biraz sohbet ettik. Aslında jen'e ailem ile sıkıntılarımı anlatacaktım fakat şu anda sırası değildi ,keyfimizi bozamazdık mutsuz haberlerle, ama kararlıydım bu olayları yarın okulda sunumdan sonra jen'e anlatacaktım ve aklımda bu sorunları çözmeye yönelik bir fikir vardı bunu jen'e sunacaktım . Derken sohbetle 1saatin nasıl geçtiğini anlayamadık . Sonunda! O havalı kendini beğenmiş psikolok bayan Kelly gelmisti! Odasına girdim bana bikaç soru sordu örneğin neden mutsuz olduğumla ilgili bunun hakkında pek bilgi vermeyi sevmem ama zorunda kaldım ona ailem le olanları anlatınca bana çıkışmaya başladı! Buda ne bu kadın resmen beni azarlıyordu ben bunlara daha fazla katlanamazdım hemen odadan kapıyı çarparak çıktım annem ve "BAYAN KOKOŞ KELLY" bu hareketim karşısında şoke olmuş durumdalardı.eve gidince annem çok kızdı ve ona birdaha o psikolağa gitmeyeceğimi söyledim fakat dinlemedi! Tam 1 ay sonra yine randevum vardı ve sonra yine tam 2 randevum daha vardı o çatlak kelly 'le annemi bir türlü ikna edemedim gitmemek konusunda belki 1 ay sonra unutur kim bilir :) hiiiç sanmıyorum aslında her neyse yarın öğle arasında jen'e herşeyi anlatıcam ve bakalım çözüm teklifimi kabul edecekmi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımdaki Gizli defterim
Chick-LitBu hikaye kateline adlı 16 yaşında ailesi içinde büyük sıkıntılar yaşayan fakat en yakın arkadaşı jennifer ile bu sorunları çözmeye çalışan bir kızın gizli defterini anlatıyor. Bakalim kat arkadaşı jen ile yeni okullarına alışıp karanlık hayatların...