felixlogy dzwoni do ciebie
odbierz/odrzuć
Słoneczko? Przepraszam za swoje zachowanie. Zachowałem się okropnie i egoistycznie. Proszę, wybacz mi.
Odezwałeś się dopiero po czterech dniach... Myślałem, że jesteś na mnie zły i dlatego, nie chciałem ci się narzucać.
Nigdy nie byłem zły, byłem, ale na samego siebie. Powiedziałem ci tyle okropnych słów. Uwierz, że chciałem się do ciebie odezwać i wytulić, i przeprosić, ale musiałem poczekać z tym do teraz.
Ja też nie jestem na ciebie zły, Lixie. Nie umiem się na ciebie złościć, wiesz?
Kochany, to co robiłem z Jisungiem
naprawdę było ważne. Przepraszam, że wtedy nie przyszedłem, jak tego potrzebowałeś.Już się nie gniewam, spokojnie. Najważniejsze, że już pomiędzy nami już dobrze i się pogodziliśmy.
Robiłem coś, co planowałem już od dawna. Było z tym trochę roboty. Musiałem wciągnąć w to Jisunga, Chana, w dodatku Jeongin też nam z tym pomógł. Moją ciocię i twoich rodziców.
To rzeczywiście dużo osób. Musiałeś planować coś naprawdę bardzo ważnego. Mogę wiedzieć, co to?
Na początku wszystko nie szło, tak jak powinno. Prawidłowo powinniśmy lecieć tam za dwa tygodnie, ale lecimy już jutro. Dlatego totalnie musiałem wszystko pozmieniać.
Czekaj, co... Lixie, jakie lecimy już jutro? O co chodzi? Boże, wytłumacz mi.
Zabieram cię do Australii, a dokładnie do Sydney, słoneczko. Pamiętasz, jak na początku naszej znajomości dowiedziałeś się, że tam mieszkałem? Mówiłeś, że bardzo chcesz tam polecieć, a ja obiecałem ci, że cię tam zabiorę. I właśnie spełniam twoje marzenie.
Boże, ja nie mogę w to uwierzyć... Dosłownie wiedział o tym każdy, tylko nie ja. A ja jeszcze zrobiłem ci aferę, a ty się tak bardzo starałeś.
Jeju, wzruszyłeś się, aż tak? Hej, Jinnie nie płacz.
Chciałbym, żebyś tu teraz był... Jesteś najcudowniejszym, co mnie spotkało.
Jestem pod twoim domem cały czas, otwórz mi drzwi. Wyjaśnię ci wszystko dokładnie.
--
Hyunlixy jadą na wakacje.Chcecie jeszcze jeden dzisiaj, bo znów cztery dni nie było rozdziału? :(
CZYTASZ
agave | hyunlix, jeongchan
Fanficgdzie felix tkwi w toksycznym związku z changbinem, a hyunjin jest tylko nieznajomym z internetu. tags: chatau; instagramau; pobocznie jeongchan