0.01

46 5 2
                                    

,,Maggie!“ řekl Callum a i přes její nepřátelský obličej ji přivítal objetím. Mag uvítala tento projev lásky, vždy Calluma ráda viděla. Její nálada po hádce s vychovatelkou ze sirotčince a následném trestu za nevychovanost klesla na bod mrazu, takže Callumovo přivítání jí přišlo vhod.
„Co jsi nám dneska přinesla? Nějaké zajímavé poklady?“ pronesl Callum, když se odtáhli.
„No, nevím jestli poklady, ale našla jsem spoustu věcí, když jsme vyklízeli tunely metra po Anarchistech. Ty jsem ti jaksi zapomněla donést.“ Zazubila se Mag a vysypala na stůl hromádku věcí od knoflíků přes Honeyiny sponky po Cyanidovo kahan. Asi si ho zapomněl zabalit, když odcházel pomyslel si Callum.
„Hned se dám do zařazování a ty mi prosím vyplň tenhle formulář“ povzdechnul si.
„Tak jako vždycky“ usmála se Mag.
Chvilku si s Callumem povídali, ale pak už Mag musela jít, tak se s Callumem rozloučila opět objetím a odešla.

Ve výtahu narazila na Novu.
„Insomnie“ kývla Mag.
„Magpie“ Nova ji propálila nenávistným pohledem.
Asi je pořád naštvaná na to, jak jsem jí chtěla ukrást na přehlídce ten její zpropadený  náramek. Kdyby se tam neobjevil Sketch, už by byl můj pomyslela si Maggie a vystoupila bez rozloučení z výtahu.

V lobby renegátské Centrály narazila na svou nejlepší kamarádku Denissu alias Melione. Denissa uměla mluvit s duchy a tím vyřešila více vražd, než by sama čekala. Pracovala spíše v kanceláři, ale stejně v práci měla na sobě renegátskou uniformu jako teď.
„Ahoj, zase jsi šla odnést věci do oddělení artefaktů, nebo jenom si popovídat s Wondrem?“ zažertovala Melione.
„Ahoj, šla jsem ještě odnést věci z tunelů, co tam nechali anarchisté. Většinou to byly knoflíky nebo sponky a gumičky od Queen Bee.“
„Aha, takže žádný posun s Callumem?“ otázala se nadějně Denissa.
„Ne.“ odsekla. Maggie před několika týdny řekla Denise, že se jí líbí Callum Treadwell alias Wonder, a poslední dobou na to doplácela. Ta holka se jí pořád ptala, jak na tom jsou a Mag to už hodně štvalo.
„Aha, škoda, byl by z vás hezký pár.“ odpověděla zklamaně.
Pípnutí komunikační pásky přerušilo jejich hovor.

Požadována úklidová četa číslo #24. Summerstreet 36, úklid po zatčení výjimečného lupiče se zraněním civilistů. Výjimeční léčitelé jsou na cestě. Hlaste se u velitele zásahu.

Když si Mag přečetla tuto zprávu, rychle se rozloučila s Melione a rozeběhla se za svým týmem, který zahlédla zrovna vycházet z Centrály.

Ahoj, tak první kapitolu máme za sebou. Jen bych chtěla podotknout, že jsem si upravila věk Maggie, v knihách jí bylo 10, já si jí představuji jako 16-17ti letou. Kdybyste měli jakékoliv otázky, klidně pište do komentářů, ráda vám odpovím.

- Estrella 🌻

MagpieKde žijí příběhy. Začni objevovat