Zase ten příšerný hlas ještě horší vychovatelky. Jak Maggie nenáviděla život v sirotčinci! Alespoň tu nejsem celý den, jako když jsem byla mladší. Mag byla velice ráda za práci u Renegátů, i když nebyla u hlídek, ale jen v uklízecí četě. Avšak stejně v ní bylo zrnko naděje, že tuhle podřadnou práci vymění za lepší, klidně i mimo Renegáty.
Když došla do Centrály, zapsala se na recepci a vyjela výtahem do patra s odpočinkovými místnostmi, kde měla za půl hodiny sraz se svým týmem. Každý týden v pondělí se scházeli a vždy probrali, jak se chtějí angažovat. Dnes padla volba na pohotovostní úklid po zločinech.
Hned po jejich výběru strategie na tento týden je upozornily komunikační pásky, že se mají hlásit u Rozkřížené knihovny.
Celý Magiin tým nastoupil do aut a rozjel se k okraji města. Knihovna však nestála na svém místě, našli jen trosky, zřejmě po výbuchu. Rychle je Maggie ohlásila u velitele zásahu Sketche, který jim vysvětlil, co se zde událo.
Celá úklidová četa byla jako u vytržení, když jim Adrian řekl, že se v tajném skladišti zbraní objevila Ingrid Thompsnová známá jako Detonator a celý sklad i s knihovnou nechala vybuchnout. Když se pustili do práce, našli mnoho střelných zbraní, zbytky po zničených výbušninách a spousty ohořelých knih. Magpie také našla díky své schopnosti přitahovat kovy kilogramy střeliva v jiném skladu, který byl zavalený zdivem. Jakmile skončili s nakládáním důkazů a zbraní, odvezli všechny předměty do Centrály k oddělení pro ukončení černého trhu.
Jako vedoucí čety musela Mag vyplnit a podepsat mnoho formulářů o předání. Pracovníci oddělení je mezitím roztřídili na důkazy k vyšetřování a magické předměty, které musela zanést do oddělení artefaktů.Poté, co odložila předměty na stůl, se ze zadní místnosti vyřítil Callum a přivítal Mag objetím. Hned vzápětí ze své kanceláře vyběhla Snapshot.
„Co to tu vyvádíš? Vždyť já jsem málem z tebe dostala infarkt!“ vykřikla, ale když uviděla jen Calluma objímajícího Maggie, pomalu se začala uklidňovat.
Wonder se ihned odtrhl od Mag a začal se červenat, protože nebyl zvyklý, aby mu někdo vynadal.
„Promiň, Tino, když já jsem byl nadšený, že zase někdo přišel a můžu si s ním povídat“ omlouval se Callum. Snapshot to jen přešla kývnutím hlavou a obrátila se k Magpie.
„Kde jsi našla tyhle předměty? A tolik? To se mi nějak nezdá...“
„Byli jsme u zásahu na Rozkříženou knihovnu, v suterénu měla tajný sklad zbraní, zřejmě pro černý trh.“ odpověděla Mag a převyprávěla jim celý příběh. Celou dobu, co vyprávěla, se na ni koukal Wonder s otevřenou pusou, jak tomu nemohl uvěřit.
„Páni, a Detonator teda zatkli? Nebo co se s ní stalo? Zemřela tam?“ Callum ji bombardoval otázkami, až se Mag vytvořil na tváři úšklebek, jak byl Wonder uchvácený jejím příběhem.
„No, myslím, že ji Sketch a jeho tým zpoutali, ale asi ji nechali bez dozoru a jí se podařilo pláchnout.“ řekla Mag.
„Tak to by stačilo, začněte to spolu zařazovat, ať už to je hotový.“ utnula jejich rozhovor Snapshot. Mag pod jejím přísným pohledem sklopila oči a začala vyplňovat formuláře, Callum mezitím psal něco do počítače. Když Snapshot odešla do své kanceláře, místností se rozlehl Callumovo šepot. „Hele, co kdybys mi pomohla uklidit ty zbraně do poliček a potom bys mi ještě vyprávěla?“
„Pokud nebude další pohotovost, tak klidně tu můžu zůstat.“ pousmála se Maggie a Callumovi se hned rozzářily oči nadšením.
Když všechno uklidili, Callum vzal Mag za ruku a vedl ji skladem. Maggie tento dotyk překvapil, ale stiskla mu ruku nazpět. „Vzadu jsem si udělal takové svoje místečko, Snapshot o něm neví. Často si tam sednu s knížkou, nebo zkoumám různé artefakty. Budeš první, kdo tohle místo uvidí, takže doufám, že umíš udržet tajemství.“ řekl a významně se na Mag podíval.
„Samozřejmě“ usmála se na Calluma a ten si viditelně oddechl. Vstoupili do místnosti schované za jednou z poliček s artefakty. Bylo zřejmé, že si s tím dal Callum práci, měl tady gauč, sedací vak, stůl se dvěma židlemi, malou knihovnu doslova přecpanou knížkami a dokonce byl na zemi koberec.
„Páni, máš to tu hezký“ pochválila Mag jeho úkryt.
„Díky, posaď se“ pokynul Mag a sám se usadil na gauč, kam se po chvíli přemýšlení posadila i Maggie.
„Co řekneš Snapshot, když tě nenajde sedět za stolem?“ zeptala se po chvíli ticha Mag.
„To ještě nevím, něco vymyslím“ pokrčil rameny Callum. „Ale teď mi prosím řekni, co se stalo v těch tunelech po Anarchistech, myslím že tohle jsi mi ještě nevyprávěla.“
„Jak si přeješ“ usmála se Mag a začala vypravovat, jak tam přišel tým Frostbite, aby dostal informace o spojení Nightmare s Anarchisty, ale potom se tam objevil Sentinel a celou akci jim překazil. Občas se i zdálo, že Sentinel brání Anarchisty, ale velké rudé R na jeho hrudi vypovídalo o tom, že patří k Renegátům, i když nikdo neví odkud se vzal, nebo co u nich dělá. „Žádné spojení nenašli a pak se Frostbite a její tým vrátil do Centrály, všichni vyděšení, ale nepodařilo se mi zjistit, co se tam stalo.“ dokončila vyprávění Mag. Callum se ohromeně podíval na Maggie, ale pořád zarytě mlčel.
„Řekni něco“ pobídla ho Mag, ale Callum se na ni jen smutně podíval a hned zase sklopil oči. Mag ho rychle objala a Wonder se rozbrečel. Maggie ho chvilku utěšovala, ale zapípala jí komunikační páska.
„Mám další výjezd, budu muset jít.“
Callum přikývl a pousmál se na ni. Mag ho ještě rychle objala, rozloučila se a odešla.Tady to dneska ukončím. Doufám, že se vám kapitolka líbila.
Btw. tahle kapitola má přesně 888 slov.
Otázka: Chtěli byste kratší kapitoly jako 0.01 nebo delší jako teď?
Mějte hezký den- Estrella 🌻
ČTEŠ
Magpie
FanfictionPOZASTAVENO Příběh Magpie z trilogie Renegáti. Maggie je vzorná Renegátka. Co se ale stane, když narazí na Anarchisty? Bude svůj život žít poklidně jako dosud, nebo se celý její svět otočí vzhůru nohama? A co když se do toho všeho ještě připlete l...