--
Neck huysuzca Nova'nın koltuğuna baktı.
'Nerede olduğunu Biliyor musunuz?'
Üyeler sessizce başlarını salladılar.
Neco gelen üzüntü ile başını masaya koydu.
Nova gelmemişti, ki bu onu korkutuyordu.
Ayaklandı ve kısa bir açıklama sunup kulüpten kendini dışarı attı.
Boş Koridora bir müddet baktı.
Yoktu işte. Neden gelmemişti?
Kendini merdivenlere attı.
Alt kattaki ders uğultularına onun anlamsız paniğini dahada körüklerken tek isteği dışarı çıkmak ve Nova'yı görmekti.
Kendini dışarı attığı zaman onu sessiz bir bahçe karşıladı.
Biraz bakındığında istediği şeyi gördü.
Nova'yı
Uzun bir süre sonra gördüğü zayıf beden sahte bir gülümseme ile etrafındaki kız grubuna bakıyordu.
Kızlar masayı bir kapana çevirmişken ortadaki hem elbetteki Nova'ydı.
Neco hızla masaya ilerledi, burada her ne oluyorsa Nova pek memnun gözükmüyordu.
Masaya gelip Nova'nın omuzlarından tuttu ve dikkatleri kendine çekti.
'Üzgünüm kızlar Nova' yı biraz Kaçırıyorum.. Kendisinin bir klübü *fısıldatarak* ve iki sevgilisi *Sesini düzene soktu * var da.. '
Kızların onaylayan mırıltıları ile Nova kalabalıktan ayrıldı.
Neco kolunu sıkı sıkı tutarken Aklında O dedikoduların doğru olmaması için dualar ederken kendi bir oyuncak gibi hissediyordu.
' Neyin var? '
Neco' nun merhametli içten içe kızgın sesi kulaklarını doldururken başını sallayıp düşünceleri kafasından def etmeye çalıştı.
'Kızlar *Çatal bir ses ile* Syon' un okulun müdürü'nün kızı {:')} ile Sevgili olduğunu söyledi ve... *Göz yaşlarını sildi* Bence bizi kullandı *kısık bir ses ile* paramı kullandı değil mi? '
---
Syon elindeki sigara kutusu ile oynarken bunu sevgililerine nasıl açıklayabileceğini düşünüyordu.
Bu onun suçu değildi kim olsa aynı şeyi yapardı.
Çıkış zilini çalması ile heyecan ile Ayaklandı ve kapıya yöneldi.
Çıkan bedenlerde mavi saçlısını gözüne kestirdiğinde koşarak bedene sarıldı ve minik bir öpücük verdi.
Ardından dışarı çıkan Neco'nun da kolunu tutup Onları banka çekti.
'Size ha~Rika bir haberim var!'
Onun enerjik ses tonu soğuk bakan ikilinin kulaklarına değdiğinde moralimi bozmadan Devam etti.
'Bugün Carl (Arkadaşı) Bana Müdürün kızı olan Amelia' nın beni sevdiğini söylediğinde çok şaşırdım ve anında Red ettim. Sonra biraz konuştuk ve Bu Kızın bana hevesi olduğunu birkaç hafta idare edip istediğim her şeyi yapabileceğimi söyledi! Düşünsenize iki hafta boyunca Derse gitmeyebilir sınavlardan tam puan ala-'
Nova çocuğun heyecanla anlattığı sözlerini böldü.
Sesi duygusuz gibi gelsene büyük bir üzüntü barındırıyordu.
' Yani... Kız ile sevgilisin ve bize bunu mu anlatıyorsun? '
Syon red eder bir şekilde başını salladı.
' Bunu bir oyun gib düşün bebeğim! Kızın sadece hevesiyim bırak iki hafta boyunca istediğimizi yapıp benden sıkılmasın izleyelim!'
Syon'un hala enerjik çıkan sesi ile ikili göz göze geldi.
Neco Tepkisiz e olanları izlerken Nova Burkukça gülümsedi.
Syon bilmiyordu belki ama Nova nın fazla. Çok fazla parası vardı yani para verip Syon' un saydıklarının hepsini yapabilirdi ama gururunu kırmak istememişti.
Kendi gururu incilse bile...
Sadece bir kaç hafta daha sonra Rahat olacaklardı.
Hem tatilleri 3 hafta kadardı 1 haftacılığına bir kız ile uğraşabilirdi değil mi?
--
Uğraşamazdı.
Bu kız ile uğraşamazdı.
Şu an elindeki bobba Çayını sömürürken ölümcül bakışlarını kıza atıyordu.
Bir tek o mu? Neco'da aynı durumdaydı.
Kız iyi görünüyordu ve rahatsız edici bir davranışı yoktu belki ama hadi! Sevgilinizin Kullandığı bir kızı ne kadar sevebilirdiniz!?
Nova öfkesini buna verirken kızın tatil boyunca sevgilisini çalmamasını umuyordu.
Onların da planları vardı sonuçta.
Syon Biraz sıkılmış ama yine de dinler bir şekilde başını salladı.
Sandığı kadar eğlenceli değildi ama Amelia Onun istediği her şeyi alıyordu! Kendini prenses gib hissetmişti tek güvencesi ondan sıkılacak olmasıydı.
Meh. Emin olmadığınız bir şeyi yapmamalıydınız değil mi?
--
Beklettim ama Oy yoktu :'( kimse bu hikayeye değer vermiyir
Ağlıycm
Ühühühüühühühühühüühühühüühühühühühüühühühühüühühühühüühühühüühüh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New || BxBxB
Random' Belki üçünün de huzurlu bir hayatı yoktu ama birbirlerine huzur olabilirlerdi.' . . . . . Kitap Anlayacağınız gibi LGBT ❤💛💚💙💜 konusu içermektedir. . . . Homofobik insanlar vs Ben