-14-

2.7K 121 62
                                    

-O gece sen uyurken ben uyumadım ağladım ve hiç etmediğim kadar nefret ettim. Yanlış anlama sakın! Nefretim sana değil, Yarın sabah hala seni sevecek olan banadır.-

--

Neco taktığı kulaklığı ile beynindeki sesleri susturmaya çalıştı.

Karışık müzikler çalıyor beyninin susması için yalvarıyordu.

Pişman ve yorgundu.

Sanki bir şeyin bedelini ödüyordu..

Sahi.. Neden Büyüklerin yaptığı hataları onların çocukları çekerdi?

Çocuğukluğunu geçirdiği bu ev şimdi sonsuz karanlıktaydı.

Ne mi olmuştu?

Annesinin canına tak etmiş sevdiği kızı alıp babasının karşısına çıkmış boşanmak istediğini söylemişti.

Babasının bağırışlarını annesinin hiç görmediği dik bakışları.

Neco biliyordu eğer annesi ile kalırsa Nova ve Syon'la doya doya kalabileceğini, ama itiraf etmek istemiyordu ki...

Babasını da seviyordu neco ne kadar soğuk olsa da önceki evin hatıralarını ölesiye özlüyordu.

Babasının yıkılışına ikinci kez şait olmuştu, ilk şait olduğu an o ev ölmüş anılar karanlık köşelerine çekilmişti...

-Flashback.

Neco'nun babası kaloriferin oraya çökmüş yanındaki pis kokulu içecekler ile ona bakıyordu.

Gözleri bayıktı kelimeleri anlamsız, Hıçkırıklara ise ağırdı.

'Beni sevmiyormuş!... *Hıçkırık* Annen olacak o kadın *Sözleri yutuyordu*hayatımın aşkı *Bağırarak *bir kıza aşıkmış! Ne eksiğim varmış niye sevmemiş be... Ni?'

Küçük Neco biraz korku biraz üzgünlük ile bakıyordu babasına.

'Ben.. Ben onu çok sevmiştim. Heer şeyyi verdim ona? Bir kadının isteyebilece...ği her şeee..yi..'

Ellerini geveşkte kaldırdı ve saymaya başladı adam.

'Arraaabba*Bir  parmağına dokundu*, Alltıınn, *Diğer parmağına dokundu* Sevvggii*Diğer parmağına dokundu* Paaarrraaa*4. Parmağına dokundu ve elini yere koydu. *'

Adamın ağlayışları küçük çocuğu korkutuyordu.

---

Neco'nun gözleri doldu.

Babası cidden iyi bir insandı önceden ona ne olmuştu?

Bu sabah babasının ona vermediği o mutluluğu Nova ve Syon vermişti.

Şimdi bir seçim yapmalıydı.

O yumuşak babası ölmüş müydü?

Nova'ya ailesel durumlarını anlaşamadılar ayrıldılar demeyi planlıyordu Syon'a ise uzun uzun anlatırdı.

New || BxBxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin