-2. Son - Mutluluk

2.4K 77 36
                                    

Sonbahar. Ne güzel bir mevsim değil mi?

Bu güzel mevsim çok hoş şeyler başlatmış ve çok acı şeyler bitirmişti

Gülüşmeler, belki biraz hüzün bolca gizem .

Nova şu an bu amansız sonbaharın tam ortasında büyük mezarın tam karşısındaydı.

Üzerinde yazan babasının adı, mezardaki hoş çicekler Sonbaharın verdiği hafif yorgunluk .

En önemlisi yan yana duran üç beden.

İkisi birazcık yorgun biraz Huzursuzdu.

Oysaki nova ne mutluydu! Simdu fark etmişti annesi ve babasının isimlerinin uyumunu!

Ying ve Yang (Karmanın diğer adı.) Nasıl fark etmemişti. Edememişti bunu?

Birçok hikaye var yazmak istediğim birçok Anım ve birçok yaram. Anlatmak uzun ve amansız olur. Bu yüzden şimdi susuyorum.

Sahne Burada O üçü yan yana. Tabiki her sahne kapatır bu o sahnenin kapanışı...

Fakat sizde bilirsiniz. Sahne kapandığı zaman o hikaye bitmez. Sadece o zorluklar geçmiş kendilerinin yerini büyük bir huzura bırakmıştır.

Nova bunun mutluluğunu yaşıyordu belkide.

Üzülmeyin daha çok hikayem var . Nova Neco ve Syon benim dünyamın bir Parçası.

Şayet fark etmişsinizdir hiçbiri kusursuz değil hepsinin ayrı yaraları var.

Belki bu kitap bitti ama ömürleri hala çok ama çok uzun.

Sonunda anlamıştı Nova,mutluluk bir ay çiçeğinin savunmasız yaprağındaydı :)

New || BxBxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin