|8|
Minho uyanmıştı. Kollarının arasındaki sevgilisine baktı. Sevgilisi.. inanamıyordu hala dün seviştiklerine ve sevgili olduklarını aklı almıyordu.
Sevgilisinin saçlarına hafif öpücükler kondurup uyanmasını sağladı. Sevgilisi uykulu gözlerle ona bakarken bir de burnuna bir öpücük kondurup geri çekildi.
"Günaydın bebeğim."
"Günaydın hyung.."
Jisung ona hyung dediğinde gülümsemeden edememişti. Şapşal resmen utanıyordu, bu hoşuna gitmişti ve ona sıkı sıkı sarılmıştı.
Bir süre sonra ikisi tekrar uyuyacak seviyeye gelmişti ama karın gurultuları bu huzuru bozmaya yetmişti. Ayağa kalktılar ve Jisung büyüğünün elinden tutup onu mutfağa doğru götürdü.
Mutfağa geldiklerinde bir şeyler hazırlamak için gerekli malzemeleri çıkardılar. Omlet yapacaklardı ve yanına da salata.
Jisung malzemeleri çıkarırken Minho ise tava çıkarıp ocağın üzerine koymuştu. Daha sonrasında ocağın yanından ayrılıp küçüğüne arkasından sarılıp boynundan öptü.
"Sevgilim dur, malzemeleri düşüreceğim."
"Doyamadım, uzun zamandır böyle olmamızı istiyordum napayım.."
Jisung büyüğünün dediklerine gülümseyip malzemeleri tezgaha bıraktı ve büyüğünün arkasında dönüp dudaklarına yapıştı.
Bir kaç dakika sonra dudakları birbirinden ayrıldığında ikisi de kendilerini gülümserken bulmuştu.
Çok geçmeden birbirlerinden ayrılıp kahvaltıyı hazırlamaya başladılar. Jisung salatayı yaparken Minho ise omleti yapıyordu.
Yaklaşık yarım saat sonra kahvaltıyı hazırlamayı bitirdiklerinde masayı hazırladılar ve yemeğe oturdular. Fakat Jisung sızlanıyordu çünkü kalçası ağrıyordu.
"Ne oldu bebeğim, bir sorun mu var?"
"Kıçım ağrıyor.."
Minho kahkaha atıp ayağa kalktı ve Jisung'a beklemesini söyledi. Minho sık sık baş ağrılar çektiği için ceketinin cebinde her zaman ağrı kesici olurdu.
Ceketinden ağrı kesiciyi alıp küçüğüne su doldurdu ve masaya ikisini bırakıp yerine geri oturdu.
"Teşekkürler hyung.."
"Bir şey değil bebeğim."
Yemeklerini yerken ikili sohbet edip gülüşüyorlardı yemek bittiğinde Jisung ağrı kesiciyi içti ve kendini Minho'nun kollarına bıraktı.
İkisi salona geçtiler ve koltuğa oturdular. Jisung televizyonu açtı ve Minho'ya sarıldı. Dün ikisi de telefonlarını burada bırakmışlardı ama şu an telefona bakarak bu anı bozamazlardı.
Fakat Jisung fotoğraf çekinmek istemişti bu yüzden Minho'nun telefonunu aldı.
"Fotoğraf çekinelim istersen atarsın.."
"Sana atarım, sonra da paylaşırım bebeğim."
Jisung gülümseyip bir kaç tane fotoğraf çekti. Daha sonra telefonu kaldırıp bir kenara koydu ve Minho'nun göğsüne kafasını koyup onun kalp atışlarını dinledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bully | Minsung ✓
General FictionHan Jisung, zorbası Lee Minho'yu bir sosyal medya platformunda eğlencesine ifşalar.. [Tamamlandı.] | texting, düz yazı. Yan shipler: seungbin, hyunin, chanlix başlangıç: 10.02.21 bitiş: 18.03.21