deset.

3.6K 342 198
                                    

|10|

1 yıl sonra..

Minho, Jisung'un kapısının önüne gelmişti. Onlar yaklaşık bir yıldır sevgililerdi.. Düşüncesi bile çok değişik bir o kadar da güzel geliyordu.

Onların ilişkisi sayesinde her şey daha güzeldi, arkadaş grupları birbirlerinden nefret ederken birden harika bir ilişkiye sahip olmuştu. Minho, kapıyı çaldı ve sevgilisinin kapıyı açmasını bekledi.

İçi içine sığmıyordu, bugün büyük gündü sevgilisine evlenme teklifi edecekti ve bunun üzerinde çok düşünmüştü, en doğru karar bu gibi gelmişti.

Her şeyi kafasında kurmuştu, aslında bugün tam olarak sevgili oluşlarının birinci yıl dönümüydü ve Minho unutmuş gibi davranıp evlenme teklifi edecekti.

Jisung duyduğu kapı sesiyle ayağa kalkıp kapıya doğru yöneldi, sevgilisinin geldiğine adı gibi emindi ve bu yüzden çok heyecanlanmıştı. Kapıya geldiğinde fazla beklemeden kapıyı açtı ve sevgilisinin boynunda ellerini birleştirip ona özlem dolu bir sarılma verdi.

Onlar, iki dakika yanlız kalsalar birbirlerini deliler gibi özlüyorlardı ve genelde mesajlaşmak yetmiyor hemen buluşuyorlardı. Bu ilişki temas içinde olmadan yürümüyordu ve ikisi de bu durumu garipsemiyorlardı.

Sarılmaları bitecek gibi olduğuna Minho küçüğünün belindeki ellerini kalçasına götürdü ve onu sıkıca kavrayıp kucağına doğru hoplattı. Hemen ardından oturma alanına doğru ilerlemelerini sağladı ve otuurma alanına geldiklerinde oturmaya başladılar.

Bir süre beraber oturdular ve birbirlerini öptüler ama Jisung neden Minho'nun bir şey demediğini merak ediyordu. O hazırlıklıydı, büyüğüne hediye bile almıştı ama büyüğü hiç bir kelime bile etmiyordu.

Dudakları ayrıldığında Jisung Minho'ya baktı. Minho ise ses çıkarmamaya devam ediyordu, Jisung dudaklarını büzmemeye çalışarak önüne döndü.

Minho ise bıyık altından gülüp sevgilisinin beline kollarını sardı ve boynuna öpücükler kondurdu. Daha sonra fısıltıyla konuşmuştu.

"Sevgilim, sorun ne?"

Jisung neredeyse ağlayacaktı, Minho'nun unuttuğuna inanmak istemiyordu ama unutmuş gibiydi. Minho'yu hafifçe itti ve televizyonu açtı.
Minho ise Jisung'un yıl dönümlerini unuttuğuna inandığı için mutluydu.

Jisung televizyon izlerken Minho telefonla uğraşıyordu hatta telefona bakıp gülümsüyordu. Bu Jisung'u endişelendirmişti ve şüphelenmesini sağlamıştı. Ya düşündüğü şey gerçekleşiyorsa diye düşünmeden edemedi ama kafasındaki düşünceleri bir kenara attı.

-

Semeler birliği

changbin: eee ettin mi teklifi?

hyunjin: etmiştir lan
ettin değil mi?
bak üzme sungie'yi

minho: planım iyi işliyor
bu yüzden elimden geldiğince direniyorum
aklımda güzel bir plan var

chan: az değilsin minho
ben de felix'lere gidiyorum
bugün annesiyle tanışacağım

changbin: çüş
seungmin bana trip atıyor😫

Bully | Minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin