22. Azi

63 7 2
                                    

   Azi e o zi frumoasă de sâmbătă... Și am olimpiadă la franceză, așa că în loc să dorm până la doișpe tre' să mă trezesc și să merg la școală. Faină zi, n-am cuvinte. Mă dau jos din pat pe la șapte, fiindcă habar n-am dacă tata o pus telefonul să sune, deci n-am dormit bine. Firește că m-am împiedicat de scara de la pat, am căzut și-am dat cu capul de ușă. Se poate altfel, mă?! Mă târăsc până pe hol, îl văd pe tata făcând focul, mă ridic și mă trântesc pe canapea. Mă gândesc: „ Mă duc la baie și după repet la franceză. N-am repetat viitorul simplu și nici mai mult ca perfectul. După mănânc, mă îmbrac și plec la școală.”. Dar tata mă întrerupe din gândit cu zgâlțâituri. Cică am adormit. Acum o să scurtez. Tot am ajuns târziu la școală, dar nu e vina mea. Da, tot nu citisem ceva. Stăm și așteptăm până la 9 jumate. Atunci am început.

   După olimpiadă am mers acasă. Pe jos. Prietena mea, floarea mea de lotus, coleguța mea ( Gata, devin sentimentală!) mergea cu mama ei la cumpărături, așa cu am mers pe jos cu mp3-ul în buzunar. Descărcat. Ajunsă acasă o trebuit să dau raportu'. După ce am raportat mi-a zis mama că nu mai merg la mate, așa că am stat și-am vegetat pe canapea. La unu jumătate, după ce-am deschis și eu laptop-ul, am fost informată că într-o oră tre' să fiu la mate. Bine că n-aveam temă. Apropo, și acolo am întârziat. Nu se putea să ajung la timp. Era imposibil. Acum o să sar cu două ore povestirea: moartă după ciocolată merg spre casă. Tot pe jos, tot cu mp3-ul descărcat. Trec pe la școală să văd dacă sunt afișate rezultatele. Am găsit baremul de la mate de acu' 3 săptămâni. Ajung acasă și dau iar raportul. După alung copii de la laptop, creând o diversiune folosind tableta. Și acum îți scriu ție, vidule. Pe voi, ăștialalți, vă-ntreb: de ce nu mi se actualizează poveștile din bibliotecă? Mi-am dat și eu dedicație la propria povestire, eram bă curioasă să vă dacă se poate și acum am la notificări doar un follower nou și un vot de ieri. Am mai pățit așa când am mai primit o dedicație( nu eu mi-am dat-o pe asta), dar de ce are reacția asta alergică la dedicații Wattpad-ul?

CevaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum